// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Gang Beasts امروز برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود [PSX 2017]

استودیو Boneloaf در نشستی خبری در رویداد PSX 2017 با انتشار تریلری از بازی Gang Beasts اعلام کرد که این بازی برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

پس از گذراندن چندین سال از فاز Early Access خود روی پی سی، بازی Gang Beasts با آدمک‌های رنگارنگ و سبک Brawler قرار است امروز برای پلی استیشن 4 منتشر شود. این اخبار بازی در جریان Playstation Experience 2017 منتشر شد و سازندگان در آستانه عرضه نسخه نهایی آن تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند.

در جریان رویداد PSX 2017 که در شهر آناهایم واقع در ایالت کالیفرنیا برگزار شد، سازندگان این بازی از استودیو بونلوف (Boneloaf) در نشست خبری با سید شامن از کمپانی سونی تریلری از نسه دمو بازی Gang Beasts روی پلی‌استیشن 4 منتشر کردند که گیم پلی آن را نشان می‌دهد.

Gang Beasts یک بازی چندنفره است که کاربران در آن هدایت کاراکتر‌هایی ژله‌ای-مانند را بر عهده می‌گیرند و برای پشت سر گذاشتن بخش‌های مختلف بازی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا یکدیگر را از پای درآورند. آخرین نفری که بتواند در این بازی زنده بماند برنده از میدان خارج می‌شود.

علاوه بر بخش همکاری چندنفره (Co-op) لوکال، نسخه PS4 بازی Gang Beasts از حالت چندنفره آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند که همچنین با هدست‌ واقعیت مجازی پلی استیشن VR سازگاری دارد.

بازی Gang Beasts از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» در سال ۲۰۱۴ به دست ناشر آن یعنی دابل فاین پروداکشنز (Double Fine Productions) در پلتفرم استیم برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد و هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس است. نسخه PS4 این بازی امروز که مصادف می‌شود با ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) در دسترس قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید در ادامه تریلر گیم‌پلی آن روی پلی‌استیشن 4 را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده