// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Portal Knights

بازی موبایل Portal Knights با ارائه یک گیم‌پلی ترکیبی از آثار مختلف سعی دارد مخاطبان بازی‌های موبایل را در دنیایی از ماجراجویی‌های مختلف غرق کند.

یکی از دسته بازی‌هایی که همیشه مخاطبان زیادی را به دور خود روی پلتفرم موبایل جمع کرده است، بازی‌هایی هستند که بر پایه ماجراجویی و ساخت و ساز بنا نهاده شده‌اند. به عنوان نمونه اکثرا بازی Minecraft را تجربه‌ کرده‌اید، بازی‌ای که دنیایی وسیع را در اختیار شما قرار می‌دهید و باید خودتان با توجه به سلیقه و امکاناتی که دارید، جهان خود را خلق کنید. حال اخیرا بازی‌ای عرضه شده که جدای از این ویژگی بازی ماینکرفت، عناصر معروف بازی‌های نقش‌ آفرینی و ماجراجویی را در دل خود جای داده است. بازی موبایل Portal Knights با یک ایده جدید و خلاقانه پا به عرصه پلتفرم موبایل گذاشته تا اسم و رسمی برای خود کسب کند و برای این کار موفق بوده است. با اینکه بازی مشکلات انگشت شماری دارد ولی همچنان می‌تواند خود را به عنوان یک اثر سرگرم کننده به مخاطب معرفی کند.بازی موبایل Portal Knights

با خلق دنیای خود، می‌توانید یک ماجراجویی عمیق یا محدود داشته باشید

از نظر داستان، بازی اندروید و آیفون Portal Knights یک داستانه ساده را روایت می‌کند. جایی که سرزمین بازی پر شده از موجودات و حیوانات مختلف و شما به عنوان یک شوالیه پورتال حقیقی پا به دنیای بازی می‌گذارید و باید موجودات را از بین ببرید. با شروع بازی، توضیحاتی در مورد بخش داستانی را مشاهده خواهید کرد که توسط راوی داستان به زبان می‌آید و در ادامه جالب‌ترین بخش بازی را مشاهده می‌کنیم. درابتدا از شما خواسته می‌شود تا شخصیت خود یا در اصل شوالیه‌ای که می‌خواهید در نقش آن بازی کنید ساخته و آن را شخصی سازی کنید که از نظر شخصیت سازی، با یک اثر کاملا غنی و متنوع طرف هستیم. پس از ساختن شخصیت، باید دنیای خود را بسازید، دنیای شما در دو حالت ساخته می‌شود، اگر یک دنیای ساده را خلق کنید، ماجراجویی‌های شما نیز محدود خواهد بود و اگر دنیایی وسیع را خلق کنید، قطعا ماجراجویی‌های بیشتر و عمیق‌تری را تجربه خواهید کرد. از آن‌ جایی که در بازی موبایل Portal Knights می‌توان چند دنیا یا چند شخصیت را ساخت، می‌توانید در ابتدا یک دنیای ساده را خلق کرده و بازی کنید تا روال کار دست‌تان آید و با پیچ و خم بازی آشنا شوید.

دوربین بازی شاید در ابتدا شما را آزار دهد ولی رفته رفته به آن عادت خواهید کرد

در ادامه می‌توانید یک شوالیه جدید در دنیایی وسیع‌تر را خلق کرده و ماجراجویی اصلی خود را شروع کنید. از آنجایی که اسم بازی Minecraft را آوردم شاید با خود بگویید که حال و هوای بازی و طراحی محیط شبیه به Minecraft است. در واقع Portal Knights تنها از ایده‌های این بازی استفاده کرده است و از نظر طراحی، با یک اثر سه بعدی طرف هستیم. شاید بتوان بازی اندروید و آیفون Portal Knights را نسخه سه بعدی ماینکرفت دانست که با حال و هوای بازی‌های نقش آفرینی و شخصیت‌های لگو مانند به بازار عرضه شده است. در دنیای بازی می‌توانید کوئست‌های مختلفی را از شخصیت‌‌ها و آدم‌های سرزمین خود دریافت کرده و با انجام آن‌ها امتیاز و مواد مختلف جهت ساخت و ساز آیتم کسب کنید. از کمک کردن و کشتن موجودات گرفته تا سفر کردن به محیط‌های مختلف و کشف کردن دنیایی که شما آن را خلق کرده‌اید همه و همه، مواردی هستند که Portal Knights را به یک اثر جذاب تبدیل کرده است.

بازی موبایل Portal Knights

تنها موردی که شاید درابتدای بازی شما را آزار دهد، نحوه حرکت شخصیت و دوربین و کنترل آن است که رفته رفته به آن عادت خواهید کرد. از نظر طراحی و گرافیک نیز بازی Portal Knights اثری است که محیط‌های متنوع و متفاوتی را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد. از جنگ‌های سرسبز و رنگارنگ گرفته تا دانجن‌های تاریک و مبارزه با باس‌هایی که حسابی شما را به چالش خواهند کشید. اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی و نقش آفرینی هستید، بازی اندروید و آیفون Portal Knights می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.  

دانلود بازی اندروید و آیفون Portal Knights


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده