// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

بازی Life is Strange روی اپ استور قرار گرفت

دارندگان گوشی موبایل آیفون یا تبلت آی‌پد می‌توانند با مراجعه به اپ استور بازی Life is Strange را خریداری کنند.

معمولا استودیوهای سازنده بازی‌های اپیزودیک، مدتی پس از عرضه رسمی یا به صورت همزمان با کنسول‌ها و کامپیوتر، بازی خود را برای پلتفرم موبایل نیز عرضه می‌کنند تا مخاطبان بازی‌های ویدیویی روی موبایل یا تبلت نیز بتوانند از اثر ساخته شده آن‌ها لذت ببرند. حال نکته‌ی جالبی در این میان وجود دارد و آن هم مربوط به بازی Life is Strage است که تا به امروز برای پلتفرم موبایل عرضه نشده بود.

عجیب از این نظر که کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix، ناشر بازی Life is Strange) علاقه خاصی به پلتفرم موبایل دارد و تا به حال بازی‌های زیادی را برای این پلتفرم عرضه کرده است. حال با توجه به اخبار بازی موبایل منتشر شده، کمپانی اسکوئر انیکس بازی Life is Strange را روی اپ استور قرار داده است و دارندگان گوشی‌های موبایل آیفون و آی‌پد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه خود بازی آیفون Life is Strange را با قیمت ۳.۹۹ دلار خریداری کنند.

بازی Life is Strange در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد و جریان پنج اپیزود، داستانی زیبا و درگیر کننده را از شخصیت مکس کافیلد در آرکدیا بی روایت کرد. بازی آیفون Life is Strange در تاریخ ۲۳ آذر ماه (۱۴ دسامبر) به صورت رسمی روی اپ استور عرضه خواهد شد و فعلا برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده