// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

اطلاعات جدیدی از بخش داستانی بازی Friday the 13th: The Game منتشر شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده روی صفحه استیم بازی Friday the 13th: The Game، بخش داستانی این بازی به زودی اضافه می‌شود.

بازی Friday the 13th: The Game در ماه می سال جاری روانه بازار شد و کاربران در جریان بازی می‌بایست از دست جیسون فرار می‌کردند و در اصل زنده می‌ماندند. بازی Friday the 13th: The Game در زمان عرضه‌ تنها دارای بخش چندنفره بود و جای خالی محتویات تک‌نفره در این بازی شدیدا حس می‌شد. در ادامه سازنده بازی یعنی استودیو Illfonic اعلام کرد که بخش داستانی برای بازی در نظر گرفته شده است.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در صفحه استیم این بازی مشخص شده که بخش داستانی بازی Friday the 13: The Game به صورت اپیزودیک عرضه خواهد شد و هر قسمت، تجربه‌ای جدید و مرتبط به قسمت قبلی را ارائه می‌دهد. در ادامه نوشته شده که دلیل تاخیر بخش داستانی Friday the 13: The Game مشکلات و باگ‌های مختلفی بوده‌اند که باید رفع می‌شدند. برای مثال یکی از مشکلات مربوط به کاربران ایکس‌ باکس بود که سبب می‌شد بازی آن‌ها کرش کرده و بسته شود.

از این‌رو تیم سازنده با اعمال تاخیر روی بخش داستانی مطمئن خواهد شد که در زمان عرضه چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت و در این میان در کنار محتویاتی که در آینده به بازی اضافه می‌شوند، تیم سازنده به هیچ‌وجه بازی اصلی و بخش چند نفره را فراموش نخواهد کرد و مدام آن را بهبود خواهند کرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده