نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی رومیزی Tokaido برای کامپیوتر منتشر شد

بازی Tokaido که به‌عنوان یکی از ساخته‌های سرگرم‌کننده در ژانر بازی‌های رومیزی شناخته می‌شود، در فرم دیجیتالی از طریق شبکه استیم برای پی سی منتشر شد.

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که در بخش‌های سرگرمی و بازی‌ها شرکت می‌کنید، به‌احتمال زیاد چیزی در مورد بازی رومیزی Tokaido شیده‌اید (یا حداقل جعبه‌ی مربوط به آن را در فروشگاه‌های اسباب بازی دیده‌اید). این بازی مدت مدیدی است که در حوزه‌ی بازی‌ های رومیزی یا Tabletop منتشر شده و خالق آن، استودیو فان‌ فورج (FunForge) اعلام کرد نسخه فیزیکی این اثر تاکنون بیش از ۳۵۰,۰۰۰ نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته است. آنتوان بوزا، طراح ارشد بازی، در ساخت یکی دیگر از ساخته‌های رومیزی فوق‌العاده به نام بازی 7Wonders شرکت داشته است که این اثر نیز در قالب یک بازی دیجیتال برای آیپد منتشر شده است.

موفقیت بازی Tokaido منجر به ایجاد یک کمپین برای انتشار فرم دیجیتالی این بازی شد و در نهایت به استودیو سازنده اجازه داد تا Tokaido را از طریق شبکه‌ی استیم در فرم دیجیتال برای کامپیوتر منتشر کنند. بازی Tokaido با قیمت ۱۰ دلار از طریق استیم  در دسترس قرار دارد و دقیقا از همان مکانیزم‌ها و قوانین نسخه‌ی فیزیکی این اثر استفاده می‌کند. در Tokaido بازیکن‌ها از طریق مسیری به همین نام از کشور ژاپن راهی سفری هیجان‌انگیز خواهند شد. هدف اصلی بازی، تجربه‌ی بیشترین‌ مقاصد زمین در طول سفر است که در نهایت به عنوان نقاط پیروزی و کسب امتیاز در نظر گرفته خواهند شد. لازم به ذکر است بازی Tokaido موفق شده است در وب‌سایت معتبر BoardGameGeek امتیاز ۷.۱ را کسب کند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده