// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

تاریخ انتشار بازی Golem پس از دو سال در PSX 2017 مشخص شد

استودیو Highwire Games با به نمایش گذاشتن گیم پلی بازی Golem در رویداد PSX 2017، تاریخ انتشار پروژه خود را مشخص کرد.

در نشستی خبری که در جریان رویداد Playstation Experience 2017 صورت گرفت، استودیو های وایر گیمز (Highwire Games) با نمایش دادن ویدیویی جدید از پروژه واقعیت مجازی خود یعنی بازی Golem، که قرار است برای پلی استیشن VR منتشر شود، اطلاعاتی را با مخاطبان در میان گذاشت.

بازی یاد شده در ابتدا دو سال پیش در جریان رویداد PSX 2015 معرفی شد و پس از آن سازندگان به جای انتشار اطلاعات بیشتر، سکوت اختیار کردند و با توجه به تیم کوچک توسعه‌دهنده نیز ساخت بازی کند پیش رفته است. باز با این حال سازندگان در جریان جدیدترین اخبار بازی تاریخ دقیق انتشار پروژه خود را مشخص کردند و قرار شد که بازی در ۲۲ اسفندماه (۱۳ مارس ۲۰۱۸) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

در ویدیوی جدید می‌توانیم به دو کاراکتر این بازی نگاهی بیندازیم که گویا کاربران می‌توانند هدایت هر دو را در بازی بر عهده بگیرند. یک موجود غول‌پیکر یا Golem در کنار کاراکتر اصلی این بازی دیده می‌شود که هنوز مشخص نشده است که وی کاراکتری زن است یا مرد.

در حالی که کاربران هدایت کاراکتر Golem را در نبرد‌ها بر عهده دارند، به وسیله‌ کنترلر خود می‌توانند حملات دشمنان را دفع کنند و حتی به سمت آنها برگردانند. سازندگان همچنین در طی این ویدیو از روند توسعه این بازی سخن گفتند و طبق اظهارات آنها بازی قرار است با یک گیم‌پلی ساده، روندی درگیرکننده را برای کاربران به ارمغان آورد.

روند بازی بسیار جالب به نظر می‌رسد و اگر از دارندگان هدست‌ واقعیت مجازی PS VR و همچنین پلی‌ استیشن 4 هستید در ماه‌های آتی یعنی اسفندماه می‌توانید به تجربه بازی بپردازید. در ادامه می‌توانید ویدیوی مصاحبه با سازندگان را که ۱۵ دقیقه است تماشا کنید و نگاهی به روند بازی Golem بیندازید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده