// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

گیم پلی بازی Guacamelee! 2 در PSX 2017

در خلال رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 گیم پلی جدیدی از بازی Guacamelee! 2 به نمایش در آمد.

رویداد PlayStation Experience 2017 با تمام اتفاق‌های مختلفش نظیر اعلام مدت زمان بازی God of War و ارائه اطلاعات و جزئیات جدید از بازی The Last of Us: Part II روز گذشته به پایان رسید. با این حال همچنان خبر‌ها و ویدیو‌های متعددی از بازی‌های حاضر در این رویداد منتشر می‌شود. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در رویداد ذکر شده گیم‌پلی جدیدی از بازی Guacamelee! 2 به نمایش در آمد که ویژگی‌ها و جنبه‌های مختلف آن را معرفی می‌کند.

در جریان نمایش گیم‌پلی بازی Guacamelee! 2، محصول استودیو DrinkBox (درینک باکس) که علاوه بر نسخه اول سری Guacamelee ساخت بازی‌های Severed و Tales from Space: About a Blob را در کارنامه دارد، دو تن از موسسان آن یعنی رایان مک‌لین و گراهام اسمیت نیز حضور داشتند و اطلاعات مختلفی از این بازی را ارائه دادند. در ابتدای امر اعلام می‌شود که از لحاظ مقطع زمانی، بازی Guacamelee! 2 در حدود هفت سال پس از بازی اول جریان دارد. خوان آگواکاته، پروتاگونیست بازی با دختر رئیس جمهور که در بازی Guacamelee او را از دست کارلوس کالاکا نجات داده بود، ازدواج کرده و دو فرزند دارد. با ظهور تهدیدی جدید خوان مجبور می‌شود بار دیگر وارد میدان نبرد شود.

در بخش‌هایی از ویدیوی گیم‌پلی بازی Guacamelee! 2 با برخی از قدرت‌ها و مکانیک‌های آن آشنا می‌شویم. اولین قدرت جدید خوان Eagle Boost نام دارد و به‌واسطه آن می‌توانید از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل شوید. همچنین در این ویدیو جنبه‌های مختلف سیستم نور‌پردازی جدید بازی نیز به نمایش در می‌آید. به این دلیل که بازی مذکور به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 ساخته شده است، تیم سازنده توانسته از تمام توان کنسول PS4 برای بهبود ظاهر و گیم‌پلی بازی استفاده کند.

بخش دیگری که در گیم‌پلی بازی Guacamelee! 2 به نمایش در می‌آید، مربوط به انجام مراحل در قالب مرغ و استفاده از قدرت‌های ویژه آن است. تجربه بازی در این شکل مزیت‌های مختلفی دارد که در انجام بازی در قالب خوان از آن‌ها بی‌بهره خواهید بود. با وجود اینکه به زمان لازم برای به اتمام رساندن بازی Guacamelee! 2 اشاره نشد، اما اعلام شد که این بازی طولانی‌تر از نسخه اول با مدت زمان ۵ تا ۶ ساعت، خواهد بود. تریلر گیم‌پلی این بازی که در رویداد تجربه پلی استیشن 2017 به نمایش در آمد، در زیر قابل مشاهده است:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Guacamelee! 2 در رویداد Paris Games Week (هفته بازی‌های پاریس) با نمایش یک تریلر معرفی شده بود. این بازی «به‌زودی» روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده