نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳

شایعه: هیو جکمن ممکن است برای بازی در نقش ولورین در سینمایی مارول بازگردد

طبق شایعات منتشر شده، گفته می‌شود که هیو جکمن ممکن است که برای بازی دوباره در نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول بازگردد.

سرانجام در اوایل سال جاری میلادی، هیو جکمن با بازی و نقش آفرینی در فیلم Logan (لوگان)، از بازی در نقش شخصیت لوگان ملقب به ولورین بازنشست شد. با این حال، بسیاری اعتقاد دارند که جکمن با وجود افزایش سن و مشکلاتی که در سال‌های اخیر داشته، هنوز هم گزینه مناسبی برای بازی در نقش ولورین است و می‌تواند بار دیگر برای بازی در این نقش بازگردد. حتی جکمن بارها گفته است که دوست دارد در دنیای سینمایی مارول نقش آفرینی کند و در کنار شخصیت‌های انتقام جویان (Avengers) به ایفای نقش بپردازد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این موضوع به واقعیت بسیار نزدیک شده است. 

ماه گذشته خبرها و شایعاتی منتشر شد، مبنی بر اینکه کمپانی دیزنی به‌دنبال خرید کمپانی فاکس قرن بیستم است و مذاکرات خود را با کمپانی فاکس قرن ۲۱ آغاز کرده است. با وجود اینکه این مذاکرات برای مدت کوتاهی متوقف شد، اما اخیرا مذاکرات کمپانی والت دیزنی با کمپانی فاکس قرن ۲۱ برای خرید بخش بزرگ و مهمی از این کمپانی از سر گرفته شده و این دو کمپانی در آستانه یک توافق تاریخی و بزرگ هستند که طبق جدیدترین اخبار، توافق اولیه حاصل شده و این توافق آخرین مراحل خود را سپری می‌کند و احتمالا پیش از کریسمس امسال این خبر رسما تایید و اعلام خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، منابع نزدیک به این مذاکرات ادعا می‌کنند که طبق توافق و برنامه دیزنی و فاکس، جکمن می‌تواند برای بازی دوباره در نقش ولورین بازگردد. وب‌سایت Ain't It Cool News مدعی شد:

این خبر درست است. ما ممکن است شاهد بازگشت هیو جکمن برای بازی در نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول باشیم.

wolverine

این خبر تنها ممکن است که یک شایعه باشد، اما حتی احتمال اتفاق افتادن آن می‌تواند طرفداران شخصیت ولورین و دنیای سینمایی مارول را بسیار هیجان زده کند. با این حال، شاید سوال اصلی این باشد که چگونه قرار است ولورین وارد این دنیای سینمایی شود. جکمن تاکنون نقش‌ نسخه‌های متفاوتی از شخصیت ولورین را در جدول زمانی‌های مختلفی را بازی کرده است و او می‌تواند از دنیای دیگری نیز وارد دنیای سینمایی مارول شود و این به نظر کافی می‌رسد که بار دیگر شاهد نقش آفرینی جکمن در نقش ولورین باشیم و او را در کنار شخصیت‌هایی مثل کاپیتان آمریکا و مرد عنکبوتی مشاهده کنیم که می‌توان انتظار یک استقبال بی‌نظیر از آن را در گیشه‌ها داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده