نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

سازنده‌ی بازی LawBreakers برای ساخت «پروژه‌ای سری» به اپیک گیمز ملحق می‌شود

آرین براس، یکی از موسسان استودیوی سازنده‌ی بازی LawBreakers، قرار است تیم Boss Key را ترک کرده و برای ساخت پروژه‌ای سری به اپیک گیمز ملحق شود.

تیم سازنده‌ی بازی LawBreakers به زودی شاهد تغییراتی در کادر مدیریتی خود خواهد بود. آرین براسی استودیو‌یی را که خود یکی از خالقانش بود رها می‌کند تا مجددا به تیم Epic Games بپیوندد. او با تویتی اعلام کرد که با تیم اپیک روی یک پروژه‌ی سری کار می‌کند. براسی قبلا هم با این تیم کار کرده بود و در دهه‌ی نود اپیک را ترک کرد تا استودیو گوریلا گیمز (خالق Killzone و Horizon) را تاسیس کند. او همچنین مدتی نیز همکار تیم EA Visceral بود.

این در حالی است که موسس دیگر این استودیو یعنی کلیف بلزینسکی معروف، در تویتی گفت:

براسی نه تنها مردی با استعداد بود، بلکه برای من نیز دوستی عزیز بود که آرزو می‌کنم در همه‌ی کارهای آینده‌اش موفق باشد.

آرین براسی مدیرعامل استودیو Boss Key بود و وظایف او علاوه بر مدیریت کلی، مواردی چون تعیین استراتژی‌ها، نقشه‌ها و برنامه‌ها، مدیریت بخش تولید و مدیریت مالی و حقوقی را شامل می‌شد. وی مسئولیت‌های زیادی در این استودیو داشت و هنوز از این که چه کسی قرار است وظایف او را بر عهده بگیرد سخنی به میان نیامده است.

جدایی براسی از باس‌کی، در حالی انجام می‌شود که زمان زیادی نیز از انتشار بازی جدید این استودیو یعنی LawBreakers نگذشته. این بازی در جولای امسال برای پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شده است. متاسفانه LawBreakers نتوانست آنطور که باید محبوبیت پیدا کند و بازی در پیدا کردن بازیکنان همزمان دچار مشکلات فراوانی شد. تیم سازنده تلاش‌های زیادی کرد تا بازیکنان بیشتری به این بازی روی بیاورند. اما مشخص نیست که این تدابیر موفقیت آمیز بوده‌اند یا نه. این استودیو تلاش می‌کند تا با انتشار بازی روی پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ مشکل کمبود بازیکنان را حل کند. اما هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده است.

استودیو Boss Key در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و ناشری کره‌ای به نام Nexon قبول کرد که بازی آن‌ها یعنی LawBreakers را به انتشار رساند. این تیم پیش‌تر قصد داشتند تا بازی را به صورت رایگان و Free-to-Play عرضه کنند. اما پس از آن تصمیم بر آن شد که LawBreakers قیمت پایه‌ی سی دلاری داشته باشد. بلزینسکی در سخنانش گفته که ممکن است این بازی در آینده به یک اثر Free-to-Play تبدیل شود تا آن‌ها بتوانند مشکل تعداد کم بازیکنان را حل کنند. اما هنوز هیچ چیز رسمی نبوده و تضمینی هم در کار نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده