// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

شخصیت های سیزن پس فصل سوم بازی Street Fighter 5 معرفی شدند

در جریان مسابقات کپکام تور، کمپانی کپکام شخصیت‌های سیزن پس فصل سوم بازی Street FIghter V را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی Street Fighter V) در جریان مسابقات کپکام تور، ۶ شخصیت جدید فصل سوم بازی را معرفی کرد که علاقه‌مندان می‌توانند به واسطه خرید سیزن‌پس فصل سوم بازی Street Fighter V، به شخصیت‌های معرفی‌شده دسترسی داشته باشند. بعضی از شخصیت‌های معرفی‌شده اشخاصی هستند که کاربران درخواست زیادی برای آوردن آن‌ها به استریت فایتر 5 داشتند و حال شاهد معرفی شدن‌شان هستیم.

کاربران بازی Street Fighter 5 در فصل سوم می‌توانند شاهد شخصیت ساکورا و کادی باشند که در نسخه‌های آلفا این مجموعه، حضور داشتند. در ادامه مشخص شد که دو شخصیت جدید به نام‌های جی و فالکه نیز به بازی اضافه خواهد شد. اما به سراغ دو شخصیت باقی‌مانده آخر می‌رویم که می‌توان آن‌ها را مورد انتظارترین شخصیت‌های کاربران برای بازی Street Fighter V دانست. بلانکا و ساگات که از بازی Street Fighter 2 شاهد حضور آن‌ها بودیم، در جریان سیزن‌پس فصل سوم بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

کپکام با معرفی محتویات سیزن‌پس فصل سوم کاربران را شگفت‌زده کرد؛ زیرا عادت داشت شخصیت‌ها را تک به تک معرفی کند و این بار، در جریان کپکام تور لاین‌آپ شخصیت‌های خود را به نمایش گذاشت و اولین شخصیت فصل سوم ساکورا است که در تاریخ ۲۶ دی‌ماه (۱۶ ژانویه ۲۰۱۸) در دسترس قرار می‌گیرد. جدای از خود شخصیت ساکورا، کاربران در کنار لباس‌های جدید و بخش داستانی وی می‌توانند منتظر استیج مخصوص ساکورا که Kasugano Residence نام دارد (نسخه بازسازی‌شده Street Fighter 2) باشند.

جدای از محتویات فصل سوم، کپکام نسخه مخصوص ۳۰ سالگی سری استریت فایتر را نیز معرفی کرد که شامل ۱۲ نسخه از این مجموعه است. از میان بازی‌های نسخه ۳۰ سالگی بازی Street Fighter می‌توان به بازی Street Fighter، بازی Street Fighter 2، بازی Street Fighter 3: Third Strike و بازی Street Fighter Alpha 3 اشاره کرد که در ماه می ۲۰۱۸ (اردیبهشت-خرداد ۹۷) برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

در این میان اگر علاقه‌مند به خرید نسخه‌ای ویژه از بازی Street Fighter V هستید که تمامی شخصیت‌های فصل اول و دوم را داشته باشد، می‌توانید منتظر نسخه آرکید ادیشن باشید که در تاریخ ۲۶ دی‌ماه در دسترس قرار می‌گیرد و شاهد تغییراتی در بخش گیم‌پلی بازی نیز هستیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده