// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تمدن کره به بازی Civilization 6 اضافه می‌شود

استودیو Firaxis Games با انتشار تریلری اعلام کرد که تمدن کره به واسطه محتوای Rise and Fall به بازی Civilization VI اضافه می‌شود.

در جدیدترین حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فیراکسیز گیمز (Firaxis Games) و کمپانی توکی گیمز (2K Games) اعلام کردند که بازی Civilization VI به‌زودی میزبان تمدن Korea می‌شود.

رهبری این تمدن به دست ملکه Seondeok انجام می‌یابد و جزو اولین ملکه Silla به شمار می‌رود که پس از مرگ پادشاه Jinpyeong جانشین وی شد. رهبر جدید همچنین هدایت مناطق Baekje و Goguryeo نیز به دست وی انجام می‌شود. منطقه ویژه کره در بازی Civilization 6 مربوط به Seowon می‌شود که نسخه ارتقا یافته Capmus محسوب می‌شود. از ویژگی‌های کره می‌توان به سه پادشاهی آن اشاره کرد که در بالا به آنها اشاره شد. در مناطق جدید کاربران باید به ساخت معدن‌ها و مزارع بپردازند تا بتوانند به واسطه آن علم و آذوقه خود را افزایش دهند.

از ویژگی‌های رهبر کره می‌توان به علم و فرهنگ اشاره کرد که کاربران می‌توانند با تشکیل فرمانروایی خود، موارد یاد شده را برای شهر‌های خود به ارمغان آورند. از دیگر آیتم‌های این تمدن می‌توان به تجهیزات جنگی آن نظیر Hwacha اشاره کرد که قابلیت شلیک ۱۰۰ موشک یا ۲۰۰ چونگ‌تانگ (نوعی موشک اختراع شده توسط کره) را به اهداف دور دارد. به گفته سازندگان Hwacha نسبت به تجهیزات مشابه کره در دوره رنسانس قوی‌تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تمدن جدید می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید. تمدن جدید به همراه بسته گسترش دهنده این بازی یعنی Rise and Fall که چندی پیش معرفی شد به بازی اضافه می‌شود. اکسپنشن جدید که به گفته سازندگان شامل ۹ رهبر جدید می‌شود برای انتشار در تاریخ ۱۹ بهمن ماه (۸ فوریه)‌ برنامه‌ریزی شده است.

 بازی Civilization VI سال گذشته در تاریخ ۲۹ مهر ماه ۹۵ (۲۱ اکتبر ۲۰۱۶) منتشر شد و برای کاربران پی سی، مک و لینوکس در دسترس قرار گرفت. این بازی در زومجی نمره خوب ۹ را از آن خود کرد، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی از بازی Civilization 6 منتشر کردند که تمدن جدید را نشان می‌دهد.

| |

نظرات خود را در مورد تمدن جدید با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده