نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

بازنشستگی معاون رییس سرگرمی‌های تعاملی سونی در آینده نزدیک

شوری کاواوچی، معاون رییس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در منطقه ژاپن و آسیا اعلام کرد که در چند روز آینده بازنشسته خواهد شد. 

شوری کاواوچی، که در سال ۲۰۱۵ به سمت معاون رییس Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) منصوب شده بود به صورت رسمی بازنشستگی خود را اعلام کرد. وی قبل از این از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۵ رئیس بخش Sony Interactive Entertainment کشوره کره جنوبی بود. کشور کره جنوبی، برای تولیدکنندگان پلی‌استیشن، یکی از مشکل‌ترین بازارهای آسیایی برای فروش این کنسول بود، زیرا گیمرهای این کشور روی پلتفرم‌های پی‌سی و موبایل تمرکز داشتند. با این حال کاواوچی با رهبری موفق خود توانست شرایط بسیار خوبی برای پلی استیشن 4 فراهم کند و همچنین باعث شد استفاده از زبان کره‌ای در بازی‌ها رایج‌تر شود. کاواوچی در سال ۲۰۱۵ به سمت معاون رییس سونی در منطقه ژاپن و آسیا ترفیع گرفت و وظیفه اصلی وی لیزینگ تجارت بازی‌های Third Party و second Party در کل منطقه ژاپن و آسیا بود. 

تصاویر و ویدیوهای زیادی از شوری کاواوچی در دسترس نیست و ویدیوهایی که قبلا از وی منتشر شده مربوط به بازی Bloodborne می‌شود که کاواوچی در تلاش است تا یکی از باس‌‎های آن راشکست دهد. محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین تصویر از او، به زمان عرضه پلی‌استیشن 4 بر‌ می‌گردد؛ کاواوچی در این مراسم به گریه افتاده و همین امر سبب شده تا به او لقب «President Crybaby» را دهند. وی در همین راستا برای اینکه رابطه خود را با شعبه کره‌ای پلی‌استیشن نشان دهد یک ویدیو از خود منتشر کرده که در آن یک پلی‌استیشن 4 کریستالی توسط هواداران به کاواوچی هدیه داده می‌شود. در این ویدیو کاواوچی، عرضه پلی‌استیشن 4 در کره جنوبی را از بهترین خاطرات دوران فعالیت‌اش یاد می‌کند. همچنین وی در این ویدیو اشاره می‌کند که بعد از بازنشستگی به کره جنوبی سفر می‌کند زیرا زندگی و کار کردن در این کشور برای وی ارزشمند است. شوری کاواوچی اعلام کرده که ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) آخرین روز کاری وی در Sony Interactive Entertainment است.

برای دانلود این ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده