نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

نکاتی برای فروش یخچال و فریزر دست دوم بصورت اینترنتی

 تقریبا می توان گفت که تا امروز هر شرکت لوازم خانگی برای به دست گرفتن بازار راهی جز تولید یخچال فریزر نداشته است.

یخچال فریزر نیاز ضروری هر خانه است و برندهای جدید برای اینکه اول کار چهره‌ای از خودشان نشان بدهند ابتدا فرماندهی آشپزخانه را از طریق یخچال فریزر به دست می‌گیرند تا با نشان دادن کیفیت خود شروع به تبلیغ لوازم‌های برقی دیگرشان بکنند. اولین یخچالی که در دنیا به صورت برقی کار می‌کرد جنرال الکترونیک بود. قبل از آن یخچال‌های نفتی از شوروی به خانه‌های برخی از ایرانیان می‌آمد. بعد از جنرال هم ارج و آزمایش فروش زیادی داشت. همان دستگاه‌های کوتاه قد، دسته فلزی که به رنگ سفید چرکی، آبی یا سبز که به احتمال زیاد در آشپزخانه‌های مادر یا مادربزرگ دیده‌ایم.

جنرال الکتریک تا بعد از چند سال در تولید یخچال ساید بای ساید هم پیشگام شد. زمانی که هنوز خیلی از خانواده‌ها همان یخچال قدیمی را نداشتند گروهی دیگر با گرفتن لیوانشان زیر آب سردکن‌های یخچال ساید بای ساید جنرال آب خنک می‌نوشیدند. با این حال همه این‌ها اگرچه نسبت به یخچال‌های امروزی ضعیف‌تر بودند اما در مقایسه با سرداب‌های قدیمی زندگی را برای خانواده‌ها راحت‌تر می‌کردند. یخچال‌هایی که آنقدر صدا می‌دادند که به نظر می‌آمد شب‌ها در سکوت با وسایل دیگر خانه حرف می‌زنند. ۷۰ سال بعد از جنرال الکترونیک ال جی سری اول یخچال را در کره تولید کرد و امروز هم طراز با سامسونگ حرف اول را در ایران می‌زند.

برندهای محبوب دیگر یخچال فریزر خارجی این روزها شامل  اسنوا و بوش می‌شود. امرسان نیز یک برند داخلی پر کاربرد است. هیمالیا نیز بعضا اسم خوبی در بین یخچال‌های ایرانی دارد.

برای فروش یخچال و فریزر خود همیشه گزینه سمساری یا وب سایت‌های آگهی مانند دیوار را مقابل خودتان دارید اما سمساری‌ها نه تنها آن را با قیمت خیلی ارزان می‌خرند بلکه پیدا کردنشان در سطح شهر کار آسانی نیست. بخش اعظم وب‌سایت‌های خرید و فروش کالا را جوانان تشکیل می‌دهند برای همین با فروش یخچال و فریزرتان از این طریق احتمالا مشتری بیشتری جذب می‌کنید. اما اگر فرصت زیادی ندارید، همان بهتر که آن را به سمسار بفروشید.

بسیاری از افراد مجرد یا صاحبان باغ و ویلا هم نیاز خود را به یخچال از طریق خرید یخچال‌های کوچ دست دوم رفع می‌کنند. مهم این است که هنگام تبلیغ فروش یخچال و فریزر به طور کامل شرایط آن را برای خریداران توضیح دهید.

اگر یخچال قدیمی است حتما به سابقه خوب یخچال‌های قدیمی اشاره کنید. اگر از مدل‌های جدید است اندازه ظرفیت یا مصرف انرژی آن توضیح دهید. اگر هم کاملا نو و کم استفاده بوده صادقانه دلیل خود را برای فروش یخچال و فریزر نو توضیح دهید. در صورتی هم که یخچال شما اسم ناشناخته‌ای دارد حتما اسم کشور سازنده را قید کنید. با توجه به اینکه اکثر یخچال‌های قدیمی معمولا یا چراغ ندارند یا اینکه چراغشان سوخته بهتر از است قبل از فروش چراغ را عوض کنید.

هزینه زیادی ندارد و وقت زیادی هم نمی‌گیرد اما در عوض فروش یخچال و فریزر را برایتان راحت‌تر می‌کند. برای توضیح فریزر تعداد کشو آن را قید کنید. اگر برفک زیادی می‌گیرد حتما صادقانه آن را بگویید. هر خانه‌ای معمولا روز مشخصی برای تمیز کردن برفک‌ها دارد پس توضیح دهید که هر چند وقت یک بار و چگونه این کار را می‌کنید. برای فروش یخچال و فریزر طوری از آن عکس بگیرید که جای بطری آب و شیر در مشخص شود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده