// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Romancing SaGa 2 برای پی سی و کنسول‌های نسل هشتم تایید شد

کمپانی Square Enix اعلام کرد که بازی کلاسیک Romancing SaGa 2 به‌زودی برای PS4 ،Xbox One، کامپیوتر و سوییچ پورت می‌شود.

اسکوئر انیکس (Square Enix) در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که اثر نقش‌آفرینی این کمپانی یعنی بازی Romancing SaGa 2 که در سال ۱۹۹۳ برای کنسول نینتندو SNES منتشر شده بود، قرار است هفته آینده برای پلتفرم‌های مختلف بازنشر شود.

بازی مذکور پیش‌تر در سال ۲۰۱۰ برای کنسول Wii منتشر شده بود و پس از آن در سال ۲۰۱۴ برای Wii U پورت شد. همچنین سال جاری شاهد عرضه این بازی روی پلتفرم‌های 3DS، آیفون و اندروید بودیم. کمپانی اسکوئر انیکس در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که بازی Romancing SaGa 2 برای پلی‌ استیشن ویتا پورت و در غرب منتشر می‌شود. حال سازندگان از انتشار این بازی در تاریخ ۲۵ آذر (۱۶ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز، مک و نینتندو سوییچ خبر دادند.

همانند آثار نقش‌آفرینی دیگری که در دهه ۹۰ منتشر شده است، بازی Romancing SaGa 2 در آن دوره از بازی‌های محبوب به شمار می‌رفت. موضوعی که این بازی را از آثار نقش‌آفرینی دیگر کمپانی اسکوئر انیکس متمائز می‌کند، سیستم سناریوی آن است. کاربران در بازی می‌توانند در نقش امپراطور یا ملکه Avalon در بازی حضور پیدا کنند و روند یک بازی نقش آفرینی، اکشن و نوبتی را پشت سر بگذارند که در انتها به مرگ کاراکتر ختم می‌شود. اما این امر باعث نمی‌شود که کاربران امید خود را از دست بدهند؛ چرا که قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف شما به جانشین شما واگذار می‌شود.

محتوای نسخه بازنشر بازی همانند نسخه اصلی آن است، اما با جلوه‌های بهبود یافته که به گفته سازندگان در کنار برخی از آیتم‌های اضافه‌شده به بازی به چشم می‌خورد. محیط جدید، دو کلاس جدید، سیستمی جدید با نام Avalon Gardens، سناریوی اضافی و حالت New Game Plus از جمله موارد اضافه‌شده به این بازی به شما می‌رود.

در ادامه می‌توانید با مشاهده تصاویر جدید با محتوای کلی بازی Romancing SaGa 2 آشنا شوید.

Romancing SaGa 2

Romancing SaGa 2

Romancing SaGa 2

نظرات خود را پیرامون بازنشر بازی Romancing SaGa 2 با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده