نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

سخنان احساسی مدیر سابق پلی استیشن به مناسبت خداحافظی

اندرو هاوس، مدیرعامل سابق پلی استیشن امروز با سخنانی احساسی از طرفداران سونی و پلی‌استیشن 4 رسما خداحافظی کرد.

اوایل ماه اکتبر (مهرماه) بود که اندرو هاوس، مدیرعامل سابق بخش سرگرمی تعاملی سونی اعلام کرد که قصد دارد از کمپانی جدا شود. با این حال تا پیدا شدن جانشین مناسب، او در سمت مدیرعامل پلی استیشن باقی ماند. اکنون بالاخره هاوس با سخنانی احساسی به طور رسمی از سمت خود کنار رفت و با طرفداران خداحافظی کرد.

پیش از آغاز سخنان هاوس، شاهد ویدیویی از خاطرات به‌یادماندنی از پلی‌استیشن و البته نسخه جوان‌تر هاوس بودیم که می‌گفت بودن به‌عنوان بخشی از تیم پلی‌استیشن سفری خارق‌العاده بوده است. هاوس در ادامه از تاریخچه پلی‌استیشن به‌عنوان رشد پدیده‌ای از نقطه آغازین به سمت پیشرفتی عظیم یاد کرد و به کار کردن در روزهایی تاریک در شرایط سخت و سپس رساندن پلی‌استیشن به موفقیت اشاره کرد.

سپس هاوس توضیح داد که پلی‌استیشن همیشه در مورد بازی بوده است. گرافیک سه‌بعدی، سی‌دی رام یا حافظه بیشتری برای پلی استیشن 4 همه انتخاب‌هایی بودند که بازی‌سازان و بازیکنان را هدایت کردند. او در ادامه از همکاران خارق‌العاده خود یاد کرد که تعهدی عظیم به گیمرها و برند پلی‌استیشن دارند و به خاطر وفاداری و حمایتشان از آن‌ها تشکر کرد.

خود هاوس هم از اینکه به تغییر جایگاه بازی‌های ویدیویی از ابزار سرگرمی کودکان به رسانه‌ای خلاقانه و اصلی که توانایی رقابت با هر سرگرمی دیگری را دارد کمک کرده، بسیار خوشحال است. هاوس در ادامه گفت که رسیدن به این مرحله بدون بازاریابی و تبلیغات گسترده امکان‌پذیر نبوده است.

هاوس در ادامه از میلیون‌ها طرفدار پلی‌استیشن در سرتاسر جهان که از این برند و محصولاتش حمایت کردند تشکر کرد:

ممنون که همیشه در کنار ما بودید و به پیشرفت ما کمک کردید.

هاوس در ادامه پیرامون روابطی که با افراد خلاق شاغل در صنعت داشته صحبت کرد و اینکه چگونه به آن‌ها برای خلق چشم‌انداز و دیدگاه خود کمک کرده است. طبق گفته وی، آن‌ها افرادی هستند که چهره سرگرمی را تغییر دادند و هاوس خوشحال است که نقش کوچکی جهت کمک به آن‌ها ایفا کرده است.

با کنار رفتن اندرو هاوس از مدیریت پلی‌استیشن، سونی جان کودرا (John Kodera) را به‌عنوان جانشین وی برای هدایت بخش پلی‌استیشن انتخاب کرده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده