نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

بازی کارتی The Lord of the Rings Living Card Game معرفی شد

علاقه‌مندان به جهان فانتزی ارباب حلقه‌ها، سال آینده قادر به تجربه یک بازی کارتی با محوریت آن با نام The Lord of the Rings Living Card Game خواهند بود.

در صورتی که از طرفداران بازی‌های رومیزی و کارتی باشید، احتمالا تا به حال نام بازی Lord of the Rings: The Card Game را شنیده‌اید؛ بازی‌ای با محوریت ارباب حلقه ها که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و به موفقیت خوبی هم دست پیدا کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Fantasy Flight Interactive نسخه دیجیتالی این بازی کارتی را با نام The Lord of the Rings Living Card Game معرفی کرده که در سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

The Lord of the Rings Living Card Game شامل حالت‌های تک‌نفره و Co-Op خواهد بود؛ به این صورت که در حالت تک‌نفره باید با هدایت سه قهرمان در یک سری مرحله در سرزمین میانه با نیرو‌های سائرون در قالب یک بازی کارتی مبارزه کنید. این حالت در قالب نسخه Early Access بازی که «طی ماه‌های آینده» از طریق استیم منتشر خواهد شد، در دسترس قرار می‌گیرد و به مرور زمان ویژگی‌های دیگری از جمله حالت Co-Op به بازی اضافه می‌شوند. در این حالت هم قادر خواهید بود مراحل را با همکاری دونفره انجام دهید. نسخه نهایی بازی هم سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود و به صورت رایگان (Free to Play) خواهد بود.

بازی The Lord of the Rings Living Card Game توسط تیم گریتسون ساخته خواهد شد؛ بازی‌سازی که نزدیک به ۲۵ سال سابقه حضور در صنعت بازی‌های ویدیویی را دارد و در استودیو‌هایی مثل Irrational Games و Human Head Studios فعالیت و مدیریت کرده است. وی در مورد ساخت بازی کارتی ارباب حلقه‌ها گفت:

من همیشه یک طرفدار پر و پا قرص بازی‌های کارتی بوده‌ام. زمانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم قصد داشتم در این زمینه فعالیت کنم، اما در آن زمان شاهد تعطیل شدن استودیو TSR (ناشر اصلی بازی Dungeons & Dragons) و سقوط کلی بازار بازی‌های رومیزی بودیم و به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم وارد صنعت بازی‌های ویدیویی شوم و در این زمینه به موفقیت خوبی هم رسیده‌ام. با این حال بازی‌های رومیزی همیشه آن علاقه اصلی و عشق واقعی من به حساب می‌آیند.

وی همچنین اعلام کرد که تغییر فعالیتش از ساخت بازی‌های AAA به یک بازی کارتی، تا به اینجا به‌خوبی پیش رفته است و مخصوصا از آزادی عمل بالایی که برای ساخت این بازی دارد، لذت زیادی می‌برد. باید منتظر ماند و دید که آیا بازی The Lord of the Rings Living Card Game موفق خواهد شد در بین بازی‌های کارتی مطرح جایی پیدا کند یا خیر.


منبع Polygon EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده