نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

اطلاعات جدیدی از داستان و گیم پلی SoulCalibur VI منتشر شد

سازندگان SoulCalibur VI، اعلام کردند که گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به نسخه‌های قبلی خواهد داشت و داستان بازی هم در قرن ۱۶ روایت می‌شود.

در جریان رویداد The Game Awards 2017، کمپانی باندای نامکو از بازی SoulCalibur VI رونمایی کرد؛ بازی‌ای که جدید‌ترین نسخه از سری مبارزه‌ای قدیمی SoulCalibur است که با موتور آنریل 4 ساخته می‌شود و در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز منتشر خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی و داستان این اثر به اشتراک گذاشته‌اند.

بر این اساس سیستم کلی مبارزه‌های بازی شباهت زیادی به نسخه‌های قبلی خواهد داشت. به این شکل که شاهد مبارزاتی با محوریت اسلحه‌های سرد خواهیم بود و شخصیت‌ها در جهت‌های مختلفی (۸ جهت) قادر به حرکت خواهند بود. اما با وجود این شباهت‌ها، یک مکانیزم جدید با نام Reversal Edge در این نسخه برای اولین بار وارد سری خواهد شد؛ به لطف این ویژگی گیمر‌ها می‌توانند در مبارزه‌ها تکنیک‌های خاصی پیاده کرده یا اینکه بسته به حرکات حریف، از ضدحمله استفاده کنند.

از طرف دیگر، داستان بازی SoulCalibur VI در قرن ۱۶ روایت خواهد شد و در بازی شاهد اشاره‌هایی به نسخه اول نیز خواهیم بود که باعث خواهند شد یک سری اطلاعات جدید و جذاب از داستان کلی مجموعه ارائه شود. به‌علاوه در این نسخه شاهد حضور برخی شخصیت‌های قدیمی در کنار یک سری کاراکتر جدید خواهیم بود؛ شخصیت‌هایی مثل Mitsurugi و Sophitia دو شخصیتی هستند که تا این لحظه برای بازی معرفی شده‌اند و در آینده اطلاعات بیش‌تری از شخصیت‌ها و داستان بازی ارائه خواهد شد. در نهایت مارک رلیگیوسو، مدیر برند SoulCalibur در کمپانی Namco، در مورد بازی گفت:

گیم‌پلی سریع و جذاب امضای اصلی سری SoulCalibur به حساب می‌آید و چنین موردی را در SoulCalibur VI نیز شاهد خواهید بود. از طرف دیگر تنوع بالای شخصیت‌ها، سلاح‌ها و همچنین سیستم کنترل ساده بازی، موارد دیگری هستند که تمامی علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای را با هر سطحی از توانایی جذاب بازی و درگیر یک تجربه رقابتی خواهند کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده