// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵

اطلاعات بیشتری از بخش داستانی بازی Dreams منتشر شد [PSX 2017]

در جریان رویداد Playstation Experience 2017 و پنل سونی، اطلاعات بیشتری از بخش داستانی بازی Dreams منتشر شد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 و پنل سونی، استودیو مدیا مولکول (Media Molecule، سازنده بازی Dreams) اطلاعات بیشتری از این بازی را منتشر کرد. داستان بازی Dreams در سه دنیای متفاوت رخ می‌دهد که در مجموع داستانی واحد را روایت می‌کند. داستان بازی زاده رویای یک شخصیت است و زمانی که در بازی پیش بروید، بیش از پیش آن را درک خواهید کرد. همچنین بخش داستانی بازی Dreams دارای حالت مشارکتی دو نفره است.

جدای از این مورد، بازی Dreams دارای ویژگی به نام Aautosurf است که می‌توانید در جریان آن سه شخصیت دیگر از جامعه گیمری بازی Dreams را انتخاب کرده و داستان آن‌ها را ترکیب کنید. همچنین شما می‌توانید در نقش یک مربی نیز در بازی ظاهر شوید و تمام سطح‌ (لول) و بازی‌هایی که توسط Dreams ساخته شده‌اند جمع آوری کنید. از طرفی زمانی که یک رویا را در در بازی می‌سازید، یک حالت همکاری به وجود می‌آید و می‌توانید به بقیه بازیکنان نیز اجازه دهید که به عنوان یک تیم روی سطح و بازی‌های رویای شما کار کنند.

نکته جالب دیگر بازی Dreams این است که شما با توجه به کارهایی که انجام می‌دهید و نقشی که دارید (مثل هنرمند، نقاش یا بازیکن) یک سری امتیاز خاص دریافت خواهید کرد و این مورد به سایر بازیکنان اجازه می‌دهد که به دنبال بازیکنی باشند که دارای نقش یکسانی با آن‌ها است. درادامه تیم سازنده اعلام کرد که یک بخش آموزشی نیز برای بازیکنان آماده شده است. در واقع در بخش آموزشی شما یک رویای نیمه پایان یافته را شروع خواهید کرد و یاد می‌گیرید که چگونه آن را کامل کنید.

از دیگر ویژگی‌های بازی Dreams نیز می‌توان به قابلیت ضبط صدا اشاره کرد که می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را ضبط کرده و در بازی قرار دهید. درانتها گفته شد که بازی از پلی استیشن VR پشتیبانی خواهد کرد اما احتمال می‌رود در روز عرضه شاهد پشتیبانی از این هدست واقعیت مجازی نباشیم و در آینده این پشتیبانی به بازی اضافه شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده