// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

اولین بسته الحاقی بازی Project Cars 2 معرفی شد

یک پیست در بارسلون و چندین خودروی اروپایی و آمریکایی جدید در اولین بسته الحاقی بازی Project Cars 2 منتظر شما هستند.

حدود دو ماه پس از انتشار بازی Project Cars 2، استودیو اسلایتلی مد (Slightly Mad) اولین بسته الحاقی بازی را با نام The Fun Pack معرفی کرد که قرار است خودروها، پیست‌ها و برخی موارد دیگر را به بازی بیفزاید. این بسته الحاقی به‌زودی در دسترس تمامی پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازندگان، پیست Barcelona-Catalunya Rallycross همراه با اتومبیل آئودی S1 EKS RX، سیتروئن DS3 RX، فورد برونکو 1969، فورد موستانگ RTR و فورد موستانگ 1966 RTR با این بسته الحاقی به بازی اضافه خواهند شد. همچنین وان جیتین، راننده هر سه خودروی فورد ذکر شده در بالا، از لحاظ مباحث فنی خودروها کمک‌حال تیم سازنده بازی بوده است.

Project Cars 2

علاوه بر موارد ذکر شده، برخی پوسته‌های جدید با مضمون تیم‌های بزرگ حاضر در رقابت‌های eSports در رشته ریسینگ به بازی افزوده می‌شود که قطعا برای خوره‌های ورزش های الکترونیکی می‌تواند بسیار جذاب باشد.

شما می‌توانید با پرداخت سی دلار و خرید سیزن پس بازی ریسینگ پراجکت کارز 2 علاوه بر The Fun Pack، به سه بسته الحاقی دیگر نیز که در آینده منتشر خواهد شد، دسترسی داشته باشید. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است و اگر هنوز در خرید آن مردد هستید، می‌توانید نگاهی به بررسی بازی Project Cars 2 در زومجی داشته باشید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده