// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

Sonic Adventure 2 و یک بازی دیگر به Backward Compatibility اضافه شدند

سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان یعنی Backward Compatibility میزبان بازی Sonic Adventure 2 و یک بازی دیگر شد.

سیستم Backward Compatibility مایکروسافت که به کاربران کنسول ایکس‌ باکس وان اجازه می‌دهد بازی‌های کنسول نسل گذشته یعنی ایکس‌ باکس 360 را تجربه کنند، میزبان دو بازی دیگر شد. میجر نلسون، برنامه‌نویس ایکس‌باکس لایو، در توییتر این اخبار بازی را منتشر کرد.

دو اثر جدید که به مجموعه بازی‌های این سیستم اضافه شده، Earth Defense Force 2017 و بازی کلاسیک کنسول دریم‌کست سگا یعنی Sonic Adventure 2 است. در ابتدا اولین بازی به طور فیزیکی عرضه شده بود و دومین اثر نیز تنها به طور دیجیتالی از طریق سیستم Xbox Live Arcade در اختیار کاربران Xbox 360 قرار گرفت.

اگر بازی Earth Defense Force 2017 را روی دیسک در اختیار دارید، هم‌اکنون می‌توانید با وارد کردن آن در کنسول ایکس‌باکس وان به تجربه بازی بپردازید. همچنین اگر پیش‌تر بازی Sonic Adventure 2 را به طور دیجیتالی روی کنسول قبلی‌ خود خریداری کرده‌‌اید، هم‌اکنون می‌توانید نام آن را در فهرست بازی‌های خود مشاهده و آن را دانلود کنید. در غیر این صورت از پایین می‌توانید با کلیک کردن روی نام بازی به فروشگاه Xbox Store مراجعه کنید و برای خریداری کردن اقدام کنید.

چندی پیش بازی‌های زیادی به سرویس Backward Compatibility راه پیدا کرد که در آنها Peggle 2 و Marlow Briggs and the Mask of Death به چشم می‌خورد. مدتی پیش هم Peggle 2 به‌عنوان بازی رایگان برای دارندگان اشتراک Gold در دسترس قرار گرفت. برای اطلاع از خبر‌ها و بازی‌های اضافه‌شده به سرویس مذکور می‌توانید به صفحه اختصاصی Backward Compatibility در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده