// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

EA Access میزبان بازی Dead Space 3 شد

کمپانی Electronic Arts با انتشار توییتی اعلام کرد که بازی Dead Space 3 هم‌اکنون در سرویس EA Access در دسترس است.

کمپانی الکترونیک آرتز (EA) پس از راه‌اندازی سیستم EA Access بازی‌های قدیمی زیادی را برای مشترکین و دارندگان این سرویس در دسترس قرار داده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی از آخرین اثر اضافه‌شده به این سرویس رونمایی کرد. بازی Dead Space 3، آخرین نسخه از این سری و ساخته استودیو ویسرال گیمز هم‌اکنون در سرویس EA Access در دسترس است.

کاربرانی که اشتراک EA Access را در اختیار دارند هم‌اکنون می‌توانند بازی Dead Space 3 را به رایگان دانلود و تجربه کنند. با اضافه شدن این بازی، سه‌گانه Dead Space در این سرویس تکمیل شد که در کنار نسخه دو‌بعدی و اسپین‌آف یعنی بازی Dead Space: Ignition که در سبک معمایی و اکشن طراحی شده است، دیده می‌شود.

از تعطیل شدن استودیو ویسرال گیمز تا اضافه شدن بازی Dead Space 3 به این سرویس مدت زمان زیادی نمی‌گذرد. ماه گذشته کمپانی الکترونیک آرتز استودیو Visceral Games را که در حال توسعه بازی Star Wars جدیدی بود تعطیل کرد و توسعه این بازی را به استودیو ونکوور الکترونیک آرتز سپرد. امی هنیگ، نویسنده و طراح بازی Uncharted، در استودیو ویسرال گیمز روی پروژه جدید جنگ ستارگان در حال کار بود که پس از تعطیلی آن، استودیو را ترک کرد. پس از آن EA در بیانیه‌ای گفت که در حال مذاکره با وی است تا از تصمیمات بعدی وی باخبر شود.

با توجه به تعطیل شدن استودیو و غیر‌ممکن بودن توسعه نسخه بعدی بازی Dead Space، کاربران هم‌اکنون می‌توانند با خرید اشتراک EA Access هر سه نسخه این بازی را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید توییت الکترونیک آرتز را به مناسبت اضافه شدن Dead Space 3 به این سرویس مشاهده کنید:

تجربه‌ای بی‌پایان داشته باشید. بازی Dead Space 3 هم‌اکنون در سرویس EA Access در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده