نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر و تصاویر جدید کالکشن بازی The Walking Dead

کمپانی تل‌تیل با انتشار تصاویر و تریلر جدیدی از The Walking Dead Collection بهبود بصری این بازی را به تصویر می‌کشد.

کمپانی Telltale Games قصد دارد تا با همراهی Skybound Entertainment،  همه‌ی نوزده اپیزودی که تا کنون از بازی‌های سری The Walking Dead تل‌ تیل منتشر شده است در قالب مجموعه‌ای به بازار عرضه کند. این مجموعه قرار است در روز پنجم دسامبر (۱۴ آذر ۹۶) به بازار عرضه شود. در حالی که فقط چند روز تا انتشار رسمی این مجموعه فاصله داریم، توسعه دهندگان آن تریلر و تصاویری را منتشر کرده‌اند که گرافیک بهبود یافته‌ی بازی در نسخه‌ی جدید را نشان می‌دهد.

اسکرین‌شات‌ها و تریلر منتشر شده به صورت ویژه مراحلی را از فصل اول بازی The Walking Dead  نشان می‌دهند که در آن شخصیت «لی» برای نخستین بار «کلمنتاین» را ملاقات می‌کند. این تصاویر نسخه‌ی اصلی بازی و نسخه‌ی جدید آن را مقایسه می‌کنند و گرافیک بهبود یافته خود را به رخ می‌کشد. کمپانی تل‌تیل در وبسایت خود نیز با انتشار یک پست، به تشریح تغییرات به‌وجود آمده در بازی و بهبودهای گرافیکی پرداخت. بر اساس این گزارشات، نسخه‌ی جدید بازی از بافت‌های با کیفیتی استفاده می‌کند و همچنین سازندگان اشیاء جدیدی را درون محیط‌ها قرار داده‌اند تا سطح جزئیات را افزایش دهند. آن‌ها همچنین سیستم نورپردازی بازی را از نو طراحی کرده‌اند. از دیگر تغییرات ایجاد شده می‌توان به رابط کاربری بازی اشاره کرد که در نسخه‌های قدیمی به چیزی که در بازی The Walking Dead: The New Frontier مشاهده کردیم تغییر می‌کند.

مجموعه‌ زامبی محور The Walking Dead Collection قرار است در تاریخ چهاردهم آذر، تمامی اپیزود‌هایی را که از این سری منتشر شده‌اند را در یک مجموعه در اختیار طرفداران قرار دهد. این مجموعه شامل بازی‌هایی چون: The Walking Dead: Season One، 400 Days، The Walking Dead: Season Two، The Walking Dead: Michonne و The Walking Dead: A New Frontier را روی یک دیسک ارایه می‌دهد و با قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در بازار به فروش خواهد رسید. به جز بازی The Walking Dead: A New Frontier که چندی پیش به بازار عرضه شد، دیگر بازی‌های موجود در این مجموعه قرار است با پیشرفت‌های گرافیکی همراه شوند. شما می‌توانید در ادامه اسکرین شات‌ها و تریلر منتشر شده از این مجموعه را تماشا کنید:

 برای دانلود از وبسایت اپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده