// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه فیزیکی بازی What Remains of Edith Finch معرفی شد

استودیو Giant Sparrow با همکاری کمپانی iam8bit قصد دارد نسخه فیزیکی بازی What Remains of Edith Finch را عرضه کند.

اثر فوق‌العاده استودیو جاینت اسپارو (Giant Sparrow) یعنی بازی What Remains of Edith Finch که در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را از آن خود کرد، سال آینده میلادی میزبان نسخه فیزیکی می‌شود. طبق اخبار بازی، کمپانی iam8bit اعلام کرد که نسخه فیزیکی What Remains of Edith Finch ماه اول سال آینده میلادی یعنی ژانویه (دی-بهمن ماه) به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. نسخه فیزیکی این بازی شامل محتویاتی هچون تصویر جلد دوطرفه می‌شود که در بیشتر ریجن‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ۲۹.۹۹ دلار برای این محصول قیمت‌گذاری شده است.

علاوه بر معرفی نسخه فیزیکی این بازی، کمپانی آیم‌8‌بیت همچنین از دیسک گرامافون What Remains of Edith Finch نیز رونمایی کرد که شامل موسیقی متن این بازی می‌شود. آیتم یاد شده برای عرضه در سه‌ماه دوم سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است و کاربران می‌توانند موسیقی متن این بازی را که به دست جف روسو، آهنگ‌ساز Fargo و Legion، تنظیم شده است روی دیسک داشته باشند. هولی روث‌راک طراح دو‌بعدی حاضر در استودیو جاینت‌ اسپارو مسئولیت طراحی جلد دیسک گرامافون این بازی را بر عهده گرفته است که در عکس پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دیسگ گرامافون (وینیل) این بازی با قیمت ۲۸.۹۹ دلار پس از عرضه‌اش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و شامل نسخه دیجیتالی موسیقی متن این بازی نیز می‌شود که به طور رایگان در اختیار دارندگان نسخه فیزیکی آن قرار می‌گیرد. کاربرانی که قصد پیش‌خرید کردن هر دو محصول یاد شده را دارند می‌توانند هم‌اکنون به وب‌سایت iam8bit مراجعه کنند.

بازی What Remains of Edith Finch هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، PS4 و  پی سی در دسترس است. همچنین در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از متن نقد زومجی را مطالعه کنید:

بازی‌های مستقل داستان محور شاید همیشه نتوانند نظر همه گیمر‌ها را به خود جلب کنند اما What Remains of Edith Finch محتوای داستانی غنی‌ای را در خود جای داده است که بی‌شک می‌تواند تجربه به‌یادماندنی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. خاطرات و رویاهایی که در هر یک از اعضای خانواده فینچ جای گرفته است، طوری منحصر‌به‌فرد است که مشابه آن کم‌یاب است و از این اثر می‌توان به عنوان شاهکار در داستان‌سرایی بازی‌های ویدیویی یاد کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده