// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی My Hero Academia برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی باندای نامکو بازی My Hero Academia: One's Justice را معرفی و اعلام کرد که برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

اگر جزو آن دسته از اشخاصی هستید که انیمه‌ها را به صورت فصلی دنبال می‌کنید یا حداقل اخبار انیمه‌ها برای‌تان مهم است، حتما نام انیمه Boku no Hero Academia یا همان My Hero Academia را شنیده‌اید. یک انیمه مبارزه‌ای که ماجرای شخصی به نام میدوریا ایزوکو را روایت می‌‌کند که قصد دارد شبیه به بهترین قهرمان شهر خود شود.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی Bandai Namco، خالق آثاری همچون بازی Dragon Ball FighterZ، بازی My Hero Academia را معرفی کرد. همچنین در ادامه گفته شد که بازی My Hero Academia: One's Justice برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در همین راستا یک وبسایت نیز راه‌اندازی شده است که در واقع یک ماکروویو را به نمایش می‌گذارد و با کلیک کردن روی آن، شاهد یک روز شمار هستیم. ظاهرا در سه روز آینده این بازی به صورت کامل و با جزئیات بیشتری به نمایش در می‌آید.

این خبر در حالی است که کمپانی نشر مانگای Weekly Jump نیز وجود این بازی را تایید کرده است. متاسفانه اخبار بیشتری حول این بازی منتشر نشده و صرفا اعلام شده که در تاریخ ۲۵ آذر ماه (۱۶ دسامبر) اولین تریلر رسمی از بازی My Hero Academia: One's Justice منتشر می‌شود. البته این بازی اولین الهام از انیمه My Hero Academia نیست و در سال ۲۰۱۶، بازی My Hero Academia: Battle for All روی نینتندو 3DS عرضه شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده