// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Brave Hand

بازی موبایل Brave Hand یک بازی کارتی سرگرم کننده است که پیشرفت در بخش داستانی آن، به نوع بازی شما بستگی دارد. با معرفی این بازی همراه ما باشید.

اکثر بازی‌های کارتی موجود روی پلتفرم موبایل، آثاری هستند که صرفا یک بخش آفلاین معمولی را در بر گرفته و بیشتر سعی دارند از طریق بخش چندنفره و رقابتی مخاطبان را سرگرم کنند. در این میان بازی موبایل Brave Hand، جزو آن دسته از آثاری محسوب می‌شود که تنها دارای بخش کمپین است و همین بخش، به تنهایی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Brave Hand در نوع داستان‌سرایی نیز خلاقیت‌هایی نیز به خرج داده است. داستان بازی حول سرزمینی ناشناخته به نام Isle روایت می‌شود که شخصیت داستان قصد دارد آن را کشف کند و فهمیدن داستان و پیش روی در آن، رابطه مستقیمی با گیم‌پلی و نوع بازی شما دارد. هرچقدر حرفه‌ای‌تر و مطابق قوانین عمل کنید، داستان بازی را سریع‌تر پیش خواهید بود.

شناسایی کارت‌ها و ارزشی که دارند، مهم‌ترین موردی است که باید آن به یاد داشته باشید

برای اینکه داستان بازی موبایل Brave Hand را به صورت کامل متوجه شوید، باید ۱۶ صفحه مختلف را باز کرده که هر کدام از این صفحات یک عکس هنری زیبا است که روی آن نوشته‌هایی قرار گرفته تا داستان بازی را شرح دهند. حال گیم‌پلی بازی مهم‌ترین بخش این اثر زیبا است و در اینجا، با یک بازی کارتی طرف هستیم. کارت‌های بازی از شماره‌های خاصی برخوردار هستند و هرکدام از آن‌ها، از ارزش متفاوتی برخوردارند. به عبارتی کارت‌های بازی از نظر مهره همانند یک شطرنج عمل می‌کنند. از شماره یک تا ۱۰ شاهد عکس سرباز هستیم که هرچقدر شماره بالاتر برود، ارزش کارت نیز بالاتر است. حال از کارت شماره ۱۰ تا ۱۳ نیز ارزش های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید از طریق آن‌ها، سایر کارت‌های بازی را از بین برده و امتیاز کسب کنید. نحوه بازی کردن هم بدین شکل است که یک میز از کارت‌های مختلف در مقابل شما قرار داده می‌شود و باید از طریق کارت‌های که در میز کارت شما قرار دارند، امتیاز کسب کنید. قوانین بازی بسیار سازده هستند و در همون اوایل به سادگی آن‌ها را یاد خواهید گرفت.

برای مثال باید حتما کارت خود را روی کارت‌های کمتر از نظر شماره بگذارید و اگر این کار را روی کارت‌های برابر یا بیشتر انجام دهید، هیچ امتیازی را کسب نمی‌کنید. همچنین قبل از کسب امتیاز، بازی از شما می‌پرسد که می‌خواهید کارت‌های بیشتری در خانه مورد نظر را تصاحب کنید یا خیر که حال دو راه برای شما به وجود می‌آید. اولین راه این است که طمع نکنید و امتیاز را کسب کنید. دومین راه این است که از کارت ارزش بالایی نظیر کارت شماره ۱۳ برخوردار هستید و به راحتی سایر کارت‌ها را تصاحب می‌کنید و پس از این کار، امتیاز زیادی کسب خواهید کرد. حال نقش گیم‌پلی در روایت داستان چیست؟ زمانی که سکه‌های شما در طول بازی کردن به عدد ۱۰۰ یا بیشتر برسد، یک هدیه دریافت خواهید کرد که این هدیه همان صفحات بخش داستانی است.

جدای از تمامی موارد ذکر شده، موسیقی بازی نیز در جایگاهی است که می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند و شاید با خود بگویید که پس از باز کردن صفحات بخش داستانی، هیچ‌انگیزه‌ای برای بازی کردن وجود ندارد اما نکته‌ی بازی کارتی اندروید و آیفون Brave Hand این است که این بازی در کنار بخش داستانی، دارای دو بخش دیگر است که می‌تواند شما را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو کند و از آن‌ جایی که باید بازی ثبت رکورد طرف هستیم، بازی کردن مجدد می‌تواند لذت بخش باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Brave Hand


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده