// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

جزئیات آپدیت جدید بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

در آپدیت اخیر بازی Call of Duty: WWII، مشکلات بخش Headquarters و سایر مشکلات بازی نیز برطرف شده‌اند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، دو روز پیش بروزرسانی جدید بازی Call of Duty: WWII برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و حال جزئیات آن در دسترس قرار گرفته است.

در جریان آپدیت منتشر شده، مهم‌ترین بخشی که به آن پرداخته شده است، بخش Headquarters است که پیش از این بعد از عرضه بازی با مشکلاتی مواجه شد و تیم سازنده آن را غیرفعال کرد. با غیرفعال شدن این بخش بازیکنان دیگر نمی‌توانستند در این بخش سایر بازیکنان دنیای بازی را مشاهده کرده یا جعبه‌های خود را به نشانه جلب توجه جلوی آن ها باز کنند.

البته اخیرا این بخش تا حدی در دسترس قرار گرفت و می‌توانستید با دعوت کردن از دوستان خود، با آن‌ها به مسابقات یک به یک بپردازید. با این حال به نظر می‌رسد در بروزرسانی مورد نظر تمامی این مشکلات رفع شده‌اند. مورد دیگری که تیم سازنده آن را رفع کرده، کرش کردن بازی و سیاه شدن صفحه پس از عوض شدن میزبان (هاست) در وسط بازی است. ظاهرا بازی عده‌ای از کاربران در طول بازی کردن کرش می‌کرد و عده‌ای دیگر با عوض شدن هاست مشکل داشتند و نمی‌توانستند به سرورهای بازی متصل شوند. درانتها مشخص شده است که اسلحه BAR نیز نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده است و لگد زدن این اسلحه بیشتر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده