// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

احتمال اضافه شدن شخصی سازی کاراکترها در Star Wars Battlefront 2

با توجه به یک ویدیو فاش شده از بازی Star Wars Battlefront 2، شاهد منوی شخصی سازی کاراکتر در بازی هستیم که احتمالا در آینده به بازی اضافه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا یکی از کاربران ردیت بازی Star Wars Battlefront II، با گشت و گذار در فایل‌های بازی ویدویی را پیدا کرده که در آن شاهد منوی شخصی سازی شخصیت‌های بازی هستیم. با توجه به ویدیو منتشر شده، شاهد شخصی سازی شخصیت کلاس Assault هستیم که ظاهر خود را عوض می‌کند. همچنین در ادامه مشخص شد که شخصی سازی ظاهر کاراکترهای بازی برای تمامی کلاس‌ها قابل انجام است، زیرا در ویدیو مربوطه مشخص شد که می‌توانید کاراکترهای هر ۶ قبیله بازی نظیر Galactic Republic یا Rebel Alliance را از نظر ظاهر شخصی سازی کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوطه را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

این خبر در حالی است که در گذشته، استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی Star Wars Battlefront 2، اعلام کرده بود که شخصی سازی کاراکترها را برای بازی در نظر گرفته‌اند ولی زمان عرضه، در دسترس قرار نمی‌گیرد. همچنین بلیک یورگنسن، مدیر مالی کمپانی الکترونیک آرتز، اعلام کرده بود که آیتم‌های تزئینی برای این بازی محدود خواهد بود زیرا به واسطه همکاری آن‌ها و استفاده از موارد اصلی دنیای جنگ ستارگان، نمی‌توانند از هر آیتم تزئینی استفاده کنند.

جنگ ستارگان یک برند بسیار شگفت‌انگیز است که شاهد نسخه‌های متفاوتی از آن در این سال‌ها بوده‌ایم. از این‌رو اگر آیتم‌های تزئینی زیادی در نظر گرفته باشید، امکان دارد باعث نقض قوانین شوید. برای مثال دارث ویدر سفید رنگ به هیچ‌وجه معنی ندارد و همگی او را با رنگ مشکی می‌شناسیم.

با تمام این تفاسیر فعلا کمپانی Electronic Arts و استودیو دایس درگیر بحث جدی‌تری هستند و آن هم شکایات کاربران و مشکلات رخ داده در مورد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. با اینکه تیم سازنده اعلام کرده بود این سیستم را تغییر داده است ولی ظاهرا خروجی کار بسیار ناامید کننده بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده