نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار پوسترهای جدید فیلم Maze Runner: The Death Cure

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا دو پوستر جدید از فیلم Maze Runner: The Death Cure را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) دو پوستر جدید از فیلم دونده مارپیچ: درمان مرگ (Maze Runner: The Death Cure) را منتشر کرده که یکی از این پوسترها برای تبلیغات این فیلم در بازار آمریکای شمالی و پوستر دیگر برای بازار بین المللی در نظر گرفته شده است. روی هر دو پوستر شعار «هر مارپیچی یک پایان دارد» (Every Maze Has An End)، قابل مشاهده است که به نظر می‌رسد شعار رسمی و تبلیغاتی این فیلم مورد انتظار زمستان امسال خواهد بود. فیلم Maze Runner: The Death Cure آخرین قسمت از سه گانه فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ) است که براساس رمانی با همین نام اثر جیمز دشنر، تولید و منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Maze Runner: The Death Cure Poster

Maze Runner: The Death Cure Poster

کارگردانی فیلم Maze Runner: The Death Cure بر عهده وس بال بوده که پیش از این کارگردانی دو قسمت قبلی این مجموعه را نیز بر عهده داشته است. فیلم The Maze Runner در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و در ادامه آن فیلم Maze Runner: The Scorch Trials (دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ) در سال ۲۰۱۵ اکران شد. دیلن اوبراین، والتون گوگینس، کایا اسکودلاریو، توماس برودی سنگستر، کی هونگ لی، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، بری پیپر، رزا سلزار و پاتریشا کلارکسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Maze Runner: The Death Cure حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تی.اس. ناولین بوده است.

فیلم Maze Runner: The Death Cure برای اکران در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. اولین تریلر این فیلم در ماه مهر امسال منتشر شد و انتظار می‌رود که طی هفته‌ها یا روزهای آینده شاهد انتشار دومین تریلر فیلم The Death Cure باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده