// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بهترین بازی‌ها برای تجربه روی آیفون 10

به مناسبت عرضه آیفون 10 نگاهی انداختیم به بهترین بازی‌هایی که برای این گوشی موبایل در دسترس هستند. با زومجی و معرفی بهترین بازی های آیفون 10 همراه زومجی باشید.

در ماه سپتامبر گوشی‌های موبایل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس روانه بازار شدند که از نظر طراحی، فرق خاصی با آیفون 7 نداشتند. تنها تفاوت در این بخش صفحه گلس پشت گوشی است که برای شارژ بی‌سیم تعبیه شده است و در بخش‌هایی نظیر دوربین عکاسی، شاهد نمایش واقعی رنگ‌ها و مواردی دیگر بودیم. اما جدای از این دو مدل، اپل مدل دیگری به نام آیفون X یا همان آیفون 10 را نیز معرفی کرد که از نظر ظاهری تفاوت‌های بسیاری دارد و به مناسب ۱۰ سالگی کمپانی اپل، ساخته شده است. از ویژگی‌های ظاهری آیفون 10 می‌توان به صفحه نمایش بدون حاشیه آن اشاره کرد البته در قسمت بالای این گوشی موبایل یک حاشیه برای سنسورها و دوربین سلفی تعبیه شده است. حال مدتی است که گوشی موبایل آیفون 10 روانه بازار شده است و در این مقاله قصد داریم بهترین بازی‌هایی را که می‌توان از طریق این گوشی موبایل آن‌ها را تجربه کرد با شما کاربران به اشتراک بگذاریم. در این لیست سعی شده است از بازی‌هایی استفاده کنیم که برای آیفون X آپدیت شده و از گرافیک قابل قبولی برخوردار هستند.

در صورتی که به دنبال بازی‌های متنوع‌تری می‌گردید، زومجی به صورت روزانه بازی‌های موبایل را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به صفحه معرفی بازی موبایل، نگاهی را به این بازی‌ها بیندازید. اگر به دنبال بهترین بازی های اندروید رایگان یا غیر رایگان هستید، زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند.

Agent A: A Puzzle In Disguise

در اینجا با یک بازی معمایی و هیجان‌انگیز طرف هستیم که دارای محیط‌های قدیمی و جدیدی است که هرکدام ماجراجویی‌های متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر از دوست داران بازی‌های چند قسمتی نیز هستید، قطعا بازی آیفون Agent A: A Puzzle In Disguise می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. تا به حال سه چپتر از این بازی عرضه شده است و چپتر چهارم نیز ماه آینده روانه بازار خواهد شد. در کنار تمامی این موارد ذکر شده می‌توان به گرافیک فانتزی و سه بعدی آن نیز اشاره کرد که حال و هوای شما را حسابی عوض می‌کند.

.برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون Agent A: A Puzzle In Disguise

Alto’s Adventure

مقاله مرتبط

  • معرفی بازی موبایل Alto's Adventure

بازی Alto’s Adventure نامی آشنا برای تمامی مخاطبانی است که روی پلتفرم موبایل بازی می‌کنند و نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که به سراغ این بازی نرفته باشد. یک بازی ماجراجویی، با آرت‌های هنری زیبا که در جریان آن باید در دنیای برفی بازی اسکی کرده و رکورد ثبت کنید. همچنین یک سری ماموریت نیز برای شما در نظر گرفته شده که باید آن‌ها را انجام دهید تا آیتم‌های مختلفی به دست بیاورید. قطعا تجربه‌ی این بازی روی آیفون 10 با صفحه نمایش OLED تجربه خاصی را به‌وجود می‌آورد.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون Alto’s Adventure

Into the Dead 2

نسخه اول Into the Dead یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول شخص زامبی‌ محور زمان خود بود که توانست اتمسفر و فضای خوبی را به‌وجود بیاورد و حال، بازی موبایل Into the Dead 2 که دنباله‌ای برای نسخه پیشین به حساب می‌آید، شامل بخش داستانی است که نبود آن به شدت در اولین نسخه حس می‌شد. داستانی که شما را حسابی سرگرم خواهد کرد و از دیگر ویژگی‌های این بازی آیفون می‌توان به گرافیک عالی آن اشاره کرد که اجرای آن روی آیفون X می‌تواند سخت افزار موبایل را به چالش بکشد.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون Into the Dead 2

Old Man’s Journey

مقاله مرتبط

  • بررسی بازی Old Man's Journey

تا به این جای کار بازی‌هایی که معرفی شدند، همگی دارای سبک‌های مشابهی نیز هستند اما بازی آیفون Old Man’s Journey را می‌توان تجربه‌ای خاص و به شدت خاطره‌انگیز دانست. در جریان بازی موبایل Old Man’s Journey شما نقش پیرمردی را بازی می‌کنید که در دنیایی زیبا و رنگارنگ به محل‌های مختلفی می‌رود تا خاطرات خود را به یاد بیاورد. حال در هر محیط باید معماهای مربوطه را حل کنید تا صحنه مربوط به خاطره پیرمرد را شبیه‌سازی کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون Old Man’s Journey

Phoenix II

بازی Phoenix II را می‌توان یکی بازی گرافیکی آیفون دانست که با دریافت به‌روزرسانی مربوط به آیفون 10، از جلوه‌های بصری بهتری نیز برخوردار شده است. بازی موبایل Phoenix II یک بازی تیراندازی است که با اسکرول کردن صفحه نمایش باید به دشمنان شلیک کرده و از نظر گرافیکی، از ویژگی HDR برخوردار است. حال با وجود چنین ویژگی، آن هم زمانی که آیفون X از آن پشتیبانی می‌کند، می‌توان انتظار داشت که شاهد گرافیکی خارق العاده در صفحه نمایش این گوشی موبایل باشیم.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون Phoenix II

Splitter Critters

بازی Splitter Critters در گذشته جایزه Apple Design Award را دریافت کرده است. در اینجا با بازی‌ای طرف هستیم که شما در نقش یک موجود دایره‌ای شکل باید مراحل بازی را پشت سر بگذارید و برای پشت سر گذاشتن مراحل، باید معماهای عبور از موانع بازی را حل کرده یا سکو بازی‌های مختلفی را انجام دهید. قضیه از جایی جالب می‌شود که می‌فهمیم برای این کار باید صفحه نمایش را برش دهید. به عبارتی با برش دادن صفحه نمایش محیط بازی را بالا یا پایین می‌برید تا با قسمت‌های دیگر هماهنگ شوند. به عبارتی باید با برش دادن صفحه همانند یک پازل عمل کرده و قطعات مناسب را کنار هم بگذارید. از این‌رو برش‌های شما باید در جهت مناسب انجام شوند.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون Splitter Critters

Super Mario Run

مقاله مرتبط

  • بررسی بازی Super Mario Run

پاییز سال گذشته بود که ماریو، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شخصیت‌های صنعت بازی‌های ویدیویی پای خود را به پلتفرم موبایل و گوشی‌ آیفون باز کرد و توانست مخاطبین زیادی را جذب خود کند. بازی موبایل Super Mario Run،‌ بازی‌ای است که تنها با یک دست می‌توانید آن را انجام داده و از مراحل متنوع آن لذت ببرید. تنها موردی که مخاطبان را اذیت می‌کند، قیمت بالای بازی است. با این حال تعدادی از مراحل ابتدایی بازی به صورت رایگان در دسترس است تا کاربران ابتدا بتوانند یک تجربه اولیه به دست آورده و در صورت نیاز، نسخه اصلی را خریداری کنند.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون Super Mario Run

The Talos Principle

بازی موبایل The Talos Principle نه تنها یکی از بهترین بازی‌های معمایی اول شخص اپ استور است، بلکه از گرافیک بالایی نیز برخوردار بوده و به خوبی با سخت افزار گوشی‌های موبایل هم‌خوانی دارد. در این بازی موبایل شما در نقش یک ربات به ایفای نقش خواهید پرداخت و باید مانع از فروپاشی نسل خود شوید. همچنین نکته جالبی که برای بازی معمایی آیفون The Talos Principle وجود دارد، این است که دارای نرخ فریم ۶۰ است.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون The Talos Principle

Threes

اگر از علاقه‌مندان بازی 2048 هستید، بازی موبایل Threes می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این بازی موبایل نیز همانند 2048 است با این تفاوت که در اینجا اعداد مضربی از عدد سه هستند و از نظر جلوه‌های بصری، شاهد طراحی بهتر و جذاب‌تری هستیم. برای اینکه بتوانید رکورد بالایی را برای خود ثبت کنید باید مدام عددهای یکسان مضرب سه را با یکدیگر جمع کرده و عددهای بزرگ‌تر را بسازید و در ادامه با جمع کردن عددهای بزرگ‌تر یکسان با یکدیگر، امتیاز خود را افزایش دهید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون Threes

The Witness

در کنار اکثر بازی‌های معمایی ذکر شده، اگر به دنبال یک بازی معمایی با دنیایی سورئال هستید، بازی موبایل The Witness بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین این بازی معمایی اول شخص دارای معماهایی است که از درجه سختی‌های مختلفی برخوردار هستند. همچنین نوع این معماها به شکلی است که به یکدیگر پیوسته بوده و اگر به ترتیب به سراغ آن‌ها نروید، امکان دارد در طول تجربه بازی دچار مشکل شوید. از این‌رو بهتر است معماها را به ترتیب حل کرده و نکته‌های آن‌ها را به خوبی در ذهن خود ثبت کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی آیفون The Witness


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده