// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

یک بازی همانند PlayerUnknown's Battlegrounds برای موبایل در حال توسعه است

استودیو Tencent با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی موبایلی در سبک Battle Royale با نام Glorious Mission در دست توسعه قرار دارد.

رفته رفته محبوبیت بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بیشتر می‌شود و بازیکنان بیشتری را به خود جلب می‌کند. استودیو‌های زیادی از سبک این بازی نیز الهام گرفته‌اند و بازی‌های مختلفی را در سبک Battle Royale توسعه می‌دهند، طوری که شاهد این سبک در بازی‌های Fortnite و حتی GTA V بودیم. حتی استودیو‌ دیگری نیز در حال توسعه این سبک در پلتفرم واقعیت مجازی با نام بازی Virtual Battlegrounds است.

حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو دیگری قصد دارد که سبک Battle Royale را برای دستگاه‌های موبایل توسعه دهد. استودیو چینی تن‌سنت (Tencent) که بخش بزرگی از استود‌یو‌ها و کمپانی‌های بازی‌سازی را در اختیار دارد، اعلام کرد که در حال ساخت پروژه بتل‌رویال با نام بازی Glorious Mission است. سازندگان تریلر کوتاهی نیز از آن منتشر کردند که همانند بازی PUBG شامل تمامی محتوای آن از لوت کردن تا ملحق شدن بازیکنان به واسطه چتر در بازی، می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو جدیدی را که در توییتر منتشر شده است، تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

البته استودیو تن‌سنت امید فراوانی به موفقیت پروژه‌اش دارد، از آنجا که بازی دیگر خود یعنی Honour of Kings که در رتبه اول فهرست بازی‌های iOS چین قرار داشت، جایگاه خود را به بازی موبایل مشابه‌ای همانند PUBG تقدیم کرد.

البته گفتنی است که این تنها پروژه Battle Royale این استودیو نیست. تن‌سنت ۵ درصد از سهام استودیو بلوهول، سازنده بازی PUBG، و در آن سو ۴۰ درصد از سهام استودیو Epic، سازنده بازی Fortnite، را در اختیار دارد. گفتنی است که تن‌سنت به طور کامل مالک استودیو سازنده بازی League of Legends یعنی Riot Games است.

در رابطه با بازی Glorious Mission هنوز سازندگان تاریخ انتشاری برای آن مشخص نکرده‌اند اما قرار است به‌زودی فاز آزمایشی (بتا) آن برگزار شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده