// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

بازی های هفته سوم آبان 1396 برای اندروید

در بهترین بازی‌های اندروید و آیفون این هفته، بازی فرعی Assassin's Creed را داریم و نگاهی به بازی Gladiator Heroes انداخته‌ایم.

زومجی به صورت هفتگی در روز پنجشنبه چندی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون را برای تجربه در آخر هفته معرفی می‌کند که این هفته نیز به سان گذشته به پنج عدد از این بازی‌ها نگاهی انداختیم. اگر طرفدار بازی‌هایی با موضوع گلادیاتورها هستید، در این مقاله معرفی کوتاهی را از بازی Gladiator Heroes داریم که به شما اجازه می‌دهد در کنار ساخت محلی مناسب برای آموزش گلادیاتورها، با آنها به دل دشمنان در آرناها بزنید. از سوی دیگر این هفته کچاپ بازی فرعی، اما جذابی را از مجموعه Assassin's Creed با نام The Tower Assassin's Creed منتشر کرد. اگر به دنبال یک بازی آرامش‌بخش می‌گردید، این هفته همینطور بازی اندروید و آیفون My Oasis – Relaxing Sanctuary را داشتیم.

در صورتی که به دنبال بازی‌های متنوع‌تری می‌گردید، زومجی به صورت روزانه بازی‌های موبایل را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به صفحه معرفی بازی موبایل، نگاهی را به این بازی‌ها بیندازید. اگر به دنبال بهترین بازی های اندروید رایگان یا غیر رایگان هستید، زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند.

بازی Gladiator Heroes

Gladiator Heroes

بازی Gladiator Heroes سفری به دوران گلادیاتورها است که در آن باید در ابتدا با ساخت روستای خود، گلادیاتورها را برای آموزش به خدمت بگیرید و سپس با ورود به آرناها، نبردی رو در رو را با سایر گلادیاتورها تجربه کنید. وجود ویژگی شخصی‌سازی سلاح‌‌های گلادیاتورها و همینطور تکامل هر یک از این مبارزین قرون وسطا، بازی Gladiator Heroes را نسبت به سایر محصولات مشابه متفاوت کرده است. بازی همینطور دارای سیستم ارتقاء برای هریک از گلادیاتورها به صورت مجزا است. وجود این سیستم ارتقاء هریک از مبارزات را هدفمند کرده و کمک می‌کند تا بتوانید تجهیزات مناسب‌تری را برای هر کدام از گلادیاتورها به دست بیاورید. هرچند بازی برای ذخیره ابری پیشرفت‌ها به اینترنت نیاز دارد، اما در صورت علاقه قادر به تجربه بازی به صورت آفلاین هستید. وجود آرناهای متنوع و محیط‌‌های جذاب، Gladiator Heroes را به بازی با کیفیتی تبدیل کرده است. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان و با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای برای اندروید و iOS دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Gladiator Heroes

بازی My Oasis

My Oasis – Relaxing Sanctuary

جزیره‌ای معلق روی آسمان و سفری که تنها آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. بازی My Oasis – Relaxing Sanctuary تجربه‌ای متفاوت از یک بازی Tap Tap Tap است که اخیرا مورد توجه توسعه‌دهندگان بسیاری قرار گرفته است. در این دست بازی‌ها وظیفه بازیکن تنها لمس چندین و چند باره نمایشگر است و با هر بار ضربه زدن پیشرفت تازه‌ای را در بازی شاهد خواهد بود. در بازی My Oasis باید با ضربه زدن روی نمایشگر، دانه‌ها را به دست بیاورید تا با پوشیده شدن جزیره معلق با گیاهان، حیات وحش نیز راه‌ خود را به جزیره باز کنند. بازی موسیقی آرامش‌بخشی دارد که انجام دادن آن با هدفون را امری ضروری می‌کند. در کنار گرافیک سل‌شید بازی، آب و هوا نیز ویژگی دیگری است که جلوه‌ی ویژه‌ای را به بازی می‌دهد. بازی My Oasis – Relaxing Sanctuary ساخته استودیو Buff در خلق لحظاتی به دور از استرس موفق بوده و می‌تواند با مکانیزم‌های جذاب و موسیقی منحصر به فردی که ارائه می‌دهد، آرامش را برایتان رقم بزند.

دانلود بازی اندروید و آیفون My Oasis – Relaxing Sanctuary

بازی Nory

Nory's Escape

جادوگری بدجنس و پسرکی که تنها به فرار کردن فکر می‌کند. در بازی Nory's Escape‌ باید به پسرکی کمک کنید که در دنیایی تاریک، در حال فرار از غضب جادوگری خبیث است. در بازی Nory's Escape، شخصیت نوری به صورت خودکار حرکت می‌کند و وظیفه‌ی شما کشیدن مسیرهایی نورانی برای رد شدن Nory از روی موانع است. در این بازی ۱۸ مرحله برای پیشروی وجود دارد و هر مرحله دارای طراحی زیبا و موانع جدیدی است. خودکار بودن حرکت شخصیت اصلی و نیاز به دقت فراوان در حدس زدن محل حرکت نوری، چالشی است که هرچند این بازی را کمی مشکل می‌کند، اما باعث لذت بخش شدن تجربه آن نیز می‌شود. متاسفانه فعلا این بازی تنها برای iOS در دسترس قرار دارد و نمی‌توانید آن را روی گوشی‌های اندروید تجربه کنید. بازی Nory's Escape از آن دست محصولاتی است که به سرعت‌عمل بسیار بالا و تصمیم در لحظه نیاز دارد.

دانلود بازی آیفون Nory's Escape

بازی Runic Rampage

Runic Rampage

مدتی می‌شود که شاهد عرضه بازی‌هایی با دوربین ایزومتریک برای گوشی‌های موبایل هستیم. بازی اندروید و بازی آیفون Runic Rampage، ساخته‌ی استودیو کرسنت مون گیمز (Crescent Moon Games)، یکی از همین دست بازی‌ها است که اخیرا با قیمت ۲.۹۹ دلار منتشر شده است که در آن با در دست گرفتن کنترل یک کوتوله به نام گریمبارد، به دل دشمنان می‌زنید‌ و در جشنواره‌ای از خون در مراحل پیشروی می‌کنید. وجود حرکات ترکیبی به لطف وجود تبر، پتک یا طلسم‌های متنوع در کنار داستانی در رابطه با سقوط یک پادشاهی، پیشروی در جریان بازی Runic Rampage را ارزشمند کرده است. بازی دارای مراحل تصادفی است و به ویژه به لطف کنترل ساده شخصیت اصلی، پیشرفتی آسان‌ را در مراحل دارید. سیستم سطح دیگر ویژگی Runic Rampage است و با کسب تجربه یا همان XP می‌توانید سطح گریمبارد را برای مبارزه آسان‌تر افزایش دهید. از سوی دیگر امتیاز‌های مهارت نیز به شما اجازه می‌دهد تا توانایی‌های بیشتری را برای شخصیت اصلی آزاد کنید که برای مبارزات وجود آنها امری ضروری است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Runic Rampage

بازی The Tower Assassin

The Tower Assassin's Creed

استودیوی کچاپ (Ketchapp) روی هر IP یا موضوعی که دست بگذارد، نتیجه آن بازی ساده، اما سرگرم‌کننده‌ای می‌شود که از قضا دوز بالایی برای اعتیادآوری دارد. این استودیو اخیرا روی یک سری محبوب دست گذاشته است و بازی متفاوتی را از مجموعه بازی Assassin's Creed به مناسبت ۱۰ سالگی این مجموعه منتشر کرده است. در بازی The Tower Assassin's Creed وظیفه ساخت برجی طویل را برعهده دارید تا با رسیدن اساسین به بالاترین نقطه، پرشی جانانه به داخل کاه رقم بخورد. بازی شباهت بسیاری به Stack، دیگر ساخته این استودیو دارد و باید نهایت دقت را در قرار دادن دقیق‌ترین دیوارهای برج داشته باشید. گرافیک کارتونی اما جذاب بازی، شما را برای پیشروی در آن ترغیب می‌کند. از سوی دیگر اگر طرفدار این مجموعه باشید می‌توانید به مرور شخصیت‌های جدیدی را در جریان بازی آزاد کنید و با آنها از دیوار برج بالا بروید. بازی رایگان The Tower Assassin's Creed اکنون برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Tower Assassin's Creed


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده