// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

استودیو جدیدی توسط طراح ارشد سابق استودیو Quantic Dream تاسیس شد

کارولین مارشال، طراح ارشد بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls استودیوی جدید Interior Night را تاسیس کرد.

استودیو کوانتیک دریم به‌واسطه ساخت بازی‌های داستان-‌محور که انتخاب‌های بازیکنان در روند رخداد‌های آن تاثیر بسزایی دارند، توانسته است خود را به عنوان یکی از بر‌ترین بازی‌سازان تاریخ حوزه بازی‌های ویدیویی مطرح کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو جدیدی تحت عنوان استودیو اینتریر نایت توسط کارولین مارشال، از اعضای سابق استودیو Quantic Dream و طراح ارشد بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls، تاسیس شده است.

کارولین مارشال در استودیو تازه تاسیس Interior Night مسئولیت کارگردان خلاق را در اختیار دارد. همچنین دیگر کارکنان این استودیو را برخی از اعضای کلیدی کمپانی سونی و استودیو کوانتیک دریم تشکیل می‌دهند. هدف استودیو اینتریر نایت جذب افرادی است که علاقه چندانی به بازی‌های ویدیویی ندارد، اما از یک داستان عمیق لذت می‌برند. کارولین مارشال معتقد است که داستان‌سرایی در بازی‌های ویدیویی راهکاری برای تغییر مدیوم مورد علاقه مخاطبین است. وی در این باره می‌گوید:

در استودیو اینتریر نایت، ما قصد داریم با استفاده از داستان‌های تعاملی جدید، مخاطبین بالغ سریال‌های تلویزیونی را که از تماشای سریال‌های Breaking Bad و Fargo لذت می‌برند، اما علاقه‌ای به بازی‌های ویدیویی ندارند، جذب کنیم. به اعتقاد من بازی‌های داستان‌-‌محور بهترین ژانر برای جذب طیف گسترده‌ای از مخاطبین است، زیرا زمانی که داستان‌ها به خوبی پرداخت شده باشند، مورد توجه عموم مردم قرار خواهند گرفت.

اعضای استودیو اینتریر نایت با استفاده از تجربیاتی که به‌واسطه سال‌ها فعالیت در صنعت بازی‌های ویدیویی به دست آورده‌اند، تصمیم به ساخت بازی‌های داستان‌-‌محور با کیفیت بالا دارند. همچنین این استودیو قصد دارد با خلق تجربه‌های همه‌جانبه و عمیق، زمینه پیشرفت مدیوم بازی‌های ویدیویی و امکان تعامل بازیکنان با بازی را فراهم کند. کارولین مارشال در این رابطه چنین گفته است:

هدف اینتریر نایت از بین بردن محدودیت‌های بازی‌های عرضه شده از نظر موضوع و گیم‌پلی است. ما قصد داریم تجربیات جسورانه و گسترده‌ای را ارائه دهیم که در آن‌ها عموم مردم مکانیک‌های گیم‌پلی را از یاد برده و روی ارتباط عاطفی خود با شخصیت‌ها و داستان متمرکز شوند.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت رسمی استودیو اینتریر نایت، این استودیو در حال کار روی یک بازی است که «تجربه‌ای احساسی و لذت‌بخش» به ارمغان خواهد آورد. با این حال هیچ اطلاعات دیگری از این بازی از جمله نام و پلتفرم‌های مقصد آن اعلام نشده‌ است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده