نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

نویسنده فیلم Metal Gear Solid معرفی شد

کمپانی سونی پیکچرز نویسنده فیلمنامه فیلم مورد انتظار متال گیر سالید (Metal Gear Solid) را رسما انتخاب و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز نویسنده فیلمنامه فیلم Metal Gear Solid را تایید و معرفی کرده است. کار نوشتن نسخه پایانی فیلمنامه این فیلم قرار است بر عهده درک کانلی باشد. او بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) شناخته شده است. طبق شایعات و خبرهای منتشر شده، کارگردانی فیلم Metal Gear Solid قرار است بر عهده جردن ووت رابرتز باشد که پیش از این در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) با کانلی همکاری کرده و ظاهرا قرار است در فیلم Metal Gear Solid نیز با یکدیگر همکاری کنند.

Derek Connolly

مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid که توسط کمپانی کونامی تولید و منتشر می‌شود، توسط هیدئو کوجیما خلق شده است که داستان یک کهنه سرباز را روایت‌ می‌کند که ماموریت دارد به تاسیسات هسته‌ای گروه تروریستی Foxhound، که نیروهایی ویژه هستند، نفوذ و برنامه آن‌ها را خنثی کند. او ماموریت دارد تا دو گروگان را که یک نفر رئیس دارپا و نفر دیگر رئیس یک تولیدکننده بزرگ اسلحه است، آزاد و حمله هسته‌ای این گروه تروریستی را متوقف کند. آوی آراد و پسرش آری آراد نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Metal Gear Solid حضور خواهند داشت.

فیلم Metal Gear Solid در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد. نظر شما در مورد حضور کانلی و همکاری دوباره‌اش با ووت رابرتز چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده