// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر جدیدی از بازی Final Fantasy XV Pocket Edition منتشر شد

کمپانی Square Enix تریلر جدیدی از نسخه آیفون و اندروید بازی Final Fantasy XV که Final Fantasy XV Pocket Edition نام‌ دارد، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی Final Fantasy XV Pocket Edition که قرار است برای آیفون و اندروید عرضه شود، منتشر کرد.

انتشار این تریلر مصادف می‌شود با آغاز پیش‌ثبت‌نام کمپین آن در ژاپن. همچنین قیمت این بازی نیز مشخص شد. قسمت اول این بازی به طور رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و پس از آن قسمت دوم و سوم با قیمت ۱۲۰ ین به فروش می‌رسد. از قسمت چهار الی دهم، هر قسمت با قیمت ۴۸۰ ین قابل خرید است. همینطور کاربران این قابلیت را دارند که تمامی قسمت‌ها را با قیمت ۲ هزار و ۴۰۰ ین خریداری کنند. بازی Final Fantasy XV Pocket Edition برای انتشار روی اندروید و آیفون برنامه‌ریزی شده و قرار است پاییز سال جاری به دست کاربران برسد.

در مورد خبر‌های دیگر پیرامون نسخه‌های دیگر بازی Final Fantasy XV باید بدانید که این بازی در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) میزبان بسته گسترش دهنده‌ای با نام Comrades می‌شود که اینجا می‌توانید تریلر معرفی آن را در زومجی تماشا کنید. همچنین چندی پیش مشخص شد که بازی مذکور در سال ۲۰۱۸ میلادی محتوای بیشتری را دریافت خواهد کرد. بسته الحاقی داستانی این بازی که با نام Episode Ignis معرفی شد، قرار است در تاریخ ۲۲ آذر ماه (۱۳ دسامبر) در دسترس کاربران قرار بگیرد. تریلر محتوای یاد شده در جریان نمایشگاه Paris Games Week 2017 نیز به نمایش گذاشته شد که اینجا می‌توانید آن را تماشا کنید.

بازی Final Fantasy XV هم اکنون برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است و در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به دست کاربران پی سی نیز می‌رسد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Final Fantasy XV Pocket Edition را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Final Fantasy XV در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده