// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Gladiator Heroes

بازی اندروید و آیفون Gladiator Heroes ترکیبی از یک بازی نقش‌ آفرینی جذاب با المان‌هایی از بازی‌های شهرسازی است.

سوپرسل با انتشار بازی اندروید و آیفون Clash of Clans تحولی را در سبک و سیاق بازی‌های موبایل ایجاد کرد که پیش از این کمتر شاهد آن بودیم. امکان ساخت دهکده‌ای با نیروهایی بامزه که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هم از جهت دفاعی و هم جهت تهاجمی تلاش کنند، باعث شد تا بسیاری از بازیکنان در زمانی کوتاه جذب ساخته سوپر سل شوند. تاثیر این بازی البته روی بسیاری از بازی‌های موبایل نیز مشهود است و تاکنون توسعه‌دهندگان زیادی با الهام از این بازی استراتژی، محصولاتی جدید را با ایده‌هایی نو منتشر کرده‌اند. در این مقاله اما می‌خواهیم بازی متفاوتی را به نام Gladiator Heroes معرفی کنیم. بازی‌ای جذاب با رگه‌هایی از نقش‌آفرینی که ویژگی‌های متفاوتی را در خود جای می‌دهد و در زمانی کوتاه می‌تواند بازیکنان را عاشق خود کند.

بازی  Gladiator Heroes

بازی Gladiator Heroes ترکیبی از چند بازی مختلف است. در نگاه اول هرچند با آموزش‌هایی برای ساخت سازه‌های مختلف روبرو می‌شوید، اما با ورود به نقشه و تماشای آرناهای متفاوت می‌توانید به عظمت این بازی موبایل جذاب پی ببرید. بازی Gladiator Heroes نبرد گلادیاتورها را در آرنا‌های قرون وسطا روایت می‌کند. جایی که باید با آموزش بهترین گلادیاتورها، وارد میدان نبرد شوید و یک به یک دشمنانی را از میان بردارید که به خونتان تشنه هستند. در جریان بازی باید ابتدا با به دست آوردن مجسمه گلادیوتورها از داخل صندوقچه‌ جوایز، گلادیتور خود را در سطوح مختلف آزاد کنید. با آزادسازی گلادیاتور و ورود به نبرد، دو ویژگی نبرد خودکار و نبرد به صورت دستی در اختیار شما گذاشته می‌شود که هر کدام فواید و معایب مخصوص به خودشان را دارند. در حالت نبرد دستی، شما آزادی بیشتری را برای انتخاب حریف مورد نظر و مانور در اطراف آن دارید. با این حال در حالت نبرد خودکار، بازی به سرعت بهترین روش حمله را انتخاب و به حریف حمله می‌کند. بازی Gladiator Heroes در زمینه مبارزات هرچند مکانیزم ساده‌ای دارد، اما با ارائه مهارت‌های ویژه برای هر یک از گلادیاتورها، توانسته تنوع لازم را به روند بازی بدهد. از سوی دیگر بخش اصلی گیم‌پلی این بازی، در شهر شما روایت می‌شود. شما باید با ساخت ساختمان‌های مختلف، چوب و سکه را جمع‌آوری کنید تا با کمک آنها هر یک از گلادیاتورها ارتقاء دهید. هر یک از گلادیاتورها سیستم ارتقاء مختص به خود را دارند و با تکامل هرچه بیشتر، ظاهرشان نیز تغییر می‌کند.

وجود سیستم ارتقاء در بازی Gladiator Heroes، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هریک از گلادیاتورها را براساس نیاز خود آموزش دهند. با افزایش سطح گلادیاتور شما باید یکی از دو مهارت نمایش داده شده را انتخاب کنید که در زمینه حمله یا دفاعی بودن کاربرد دارند. با توجه به امکان مبارزه با چند گلادیاتور به صورت همزمان، وجود گلادیاتورهایی با مهارت‌های متفاوت اهمیت بسیاری دارد و باید با دقت مهارت مورد نظر خود را انتخاب کنید. از سوی دیگر باس فایت‌ها هم بخشی از گیم‌پلی بازی هستند و با غلبه بر آنها می‌توانید جوایز نفیسی را از الماس گرفته تا سلاح‌های قدرتمند به دست آورید. از سلاح‌ها گفتیم، هر یک از گلادیاتور ها در زمینه پوشش و سلاح‌ها می‌توانند شخصی‌سازی شوند و با انتخاب شمشیر، پتک یا تبر قدرتمندتر می‌توانید راحت‌تر مبارزات را تمام کنید. از سوی دیگر گلادیاتورها می‌توانند از سپر نیز استفاده کنند که در این رابطه هم باید با پیروزی در رقابت‌ها سپرهای مورد نظر خود را پیدا کنید.

بازی  Gladiator Heroes

بازی Gladiator Heroes با آیتم‌ها و محتوای پرشماری که در اختیار بازیکنان می‌گذارد، قادر است تا مدت‌ها شما را درگیر خود کند. هرچند آنلاین شدن برای ذخیره‌ی بازی به صورت ابری اهمیت زیادی دارد، اما هنوز هم می‌توانید بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین از بازی لذت ببرید. یکی از خصوصیات بازی Gladiator Heroes، گرافیک و طراحی شخصیت‌ها است که برای یک بازی موبایل زیبا هستند. وجود آرناهای متنوع و همینطور تله‌هایی مرگبار در آرناها، به بازیکنان فرصت تعامل با محیط را برای از بین بردن سریع‌تر دشمنان داده است که باید گفت درجایگاه خود جذاب هستند. اگر یک بازی آفلاین رایگان می‌خواهید، حتما Gladiator Heroes را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Gladiator Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده