// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۶

استیل سریز هدست Arctis 3 را معرفی کرد

کمپانی SteelSeries هدست جدید مخصوص بازی از سری Arctis را با نام Arctis 3 Bluetooth معرفی کرد که قابلیت پخش صدا به صورت همزمان از طریق کابل و بلوتوث را دارد.

کمپانی SteelSeries هدست گیمینگ Arctis 3 Bluetooth را معرفی کرد که قابلیت بسیار جذاب و پر کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبق مشخصات اعلام‌شده از سوی استیل سریز، هدست مخصوص بازی Arctis 3 Bluetooth به کاربران اجازه می‌دهد تا به صدای در حال پخش به وسیله کابل و صدای در حال پخش از طریق بلوتوث به صورت همزمان گوش کنند. این ویژگی برای کاربران بسیار جذاب و پر کاربرد خواهد بود. برای مثال، کاربران می‌توانند هنگام بازی به صدای آن از طریق کابل گوش فرا دهند و همزمان نیز به وسیله بلوتوث با موبایل خود به موسیقی دلخواه خود گوش بدهند یا از طریق نرم‌افزارهای ارتباطی موبایل خود به گفتگو با دوستان خود بپردازند و هزاران کاربرد دیگر که می‌توان از طریق کابل و بلوتوث به صورت همزمان به آنها دسترسی داشت.

هدست Arctis 3 Bluetooth

با توجه به این ویژگی، کمپانی SteelSeries در یک اقدام هوشمندانه، سعی کرده است تا تبلیغات و بازاریابی هدست مخصوص بازی Arctis 3 Bluetooth را با استفاده از کنسول نینتندو سوییچ انجام دهد؛ زیرا این ویژگی برای دارندگان این کنسول بسیار پر کاربرد خواهد بود. کمپانی نینتندو به صورت اختصاصی نرم‌افزار پیام رسانی را برای موبایل‌ها عرضه کرده است که بازیکنان می‌توانند از طریق این نرم‌افزار با یکدیگر به گفتگو بپردازند. حال با توجه به ویژگی هدست مخصوص بازی Arctis 3 Bluetooth، کاربران نینتندو در صورت خرید آن می‌توانند از طریق کابل به صدای بازی کنسول نینتندو سوییچ گوش بدهند و از طریق بلوتوث با دیگر کاربران نرم‌افزار پیام‌رسان نینتندو به گفتگو بپردازند. هدست مخصوص بازی Arctis 3 Bluetooth، دارای درایور ۴۰ میلی‌متری و فرکانس پاسخگویی ۲۰ تا ۲۲ هزار هرتز است.

هدست Arctis 3 Bluetooth

نوبت به صحبت از قیمت هدفون جدید استیل سریز می‌رسد؛ هدست مخصوص بازی Arctis 3 Bluetooth از همین حالا با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار از طریق وب‌سایت این شرکت به فروش می‌رسد.

هدست Arctis 3 Bluetooth

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده