نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

یوبی‌سافت: حداقل دو سال تا عرضه پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس بعدی زمان باقی است

ایو گیلموت، مدیرعامل کمپانی یوبی‌سافت معتقد است که حداقل دو سال تا عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس وان بعدی فاصله داریم.

تاکنون حدس و گمان‌های زیادی در خصوص زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهم وجود داشته و عرضه‌ی زود هنگام این کنسول‌ها نگرانی بسیاری را برای برخی از کاربران کنسولی به وجود آورده است. در اردیبهشت‌ماه امسال یکی از تحلیلگران شعبه‌ی ژاپنی کمپانی تحقیقاتی مک‌کوئری با نام دامیان تانگ اعلام کرد که احتمالا کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار شود و حال مطابق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرده است که زمان زیادی تا عرضه‌ی پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌باکس بعدی باقی است.

ایو گیلموت، مدیرعامل کمپانی یوبیسافت در جلسه‌ی اخیر خود با سرمایه‌گذاران اظهار داشت که این شرکت معتقد است که حداقل دو سال تا عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی فاصله داریم. او در این مورد گفت:

ما با توجه به عرضه‌ی کنسول پلی‌ استیشن 4 پرو در سال گذشته و عرضه‌ی کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس در سال جاری اعتقاد داریم که حداقل دو سال تا عرضه‌ی دستگاه‌های جدید زمان باقی است ولی این تنها تصور ما است و هیچ اطلاعات محرمانه‌ای در این زمینه نداریم.

در ادامه گیلموت گفت که او از ایده‌ی کمپانی سونی و کمپانی مایکروسافت در به‌روز کردن کنسول‌های پیشین و ارائه‌ی دو کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس خوشش آمده است و باور دارد که دستگاه‌های جدید به صنعت بازی‌سازی کمک خواهند کرد. او در این راستا اذعان داشت:

ما واقعا از اینکه سونی و مایکروسافت قدرت بیشتری به دستگاه‌های خود اضافه می‌کنند بسیار خرسندیم زیرا این امر باعث پیشرفت تکنولوژی و ارائه‌ی اختیارات بیشتر به سازندگان در خلق بازی‌های بهتر می‌شود. انجام چنین کارهایی صحیح‌تر از پرداختن به لوازم جانبی و چیز‌های دیگر است و در نهایت به این صنعت کمک شایانی خواهد کرد زیرا بازی‌ها در دستگاه‌های جدید بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده