// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

کمپانی تل تیل گیمز تعدادی از نیرو‌های خود را اخراج کرد

تل‌تیل گیمز اعلام کرد که این کمپانی یک چهارم کار‌کنان خود را اخراج کرده است.

علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، کمپانی تل تیل گیمز را با بازی‌های داستانی و اپیزودیک مطرحی از جمله The Walking Dead ،The Wolf Among Us ،Tales from the Borderlands و Batman: The Telltale Series می‌شناسند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی آمریکایی که ۱۳ سال از عمر آن می‌گذرد، ۲۵ درصد از کارکنان خود، معادل ۹۰ نفر را اخراج کرده است.

کمپانی Telltale Games این اقدام خود را در راستای «بازسازی جامع کمپانی» اعلام کرده است. با وجود اینکه این کمپانی سمت و خصوصیات افراد اخراج‌شده را اطلاع‌رسانی نکرده، اما اعلام کرده است که «تمامی بخش‌ها» تحت تاثیر این اقدام قرار گرفته‌اند. در بیانیه خبری کمپانی تل‌تیل گیمز اذعان شده است که تعدیل نیروی این کمپانی به «افزایش راندمان آن به‌عنوان یک توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های داستان‌-‌محور با تمرکز روی کیفیت بالای محصولات در سال‌های آینده» منجر خواهد شد. در ادامه کمپانی تل‌تیل گیمز اعلام کرده است که پروژه‌های معرفی‌شده این کمپانی تحت تاثیر این اقدام قرار نخواهند گرفت.

پیت هاولی، مدیر‌عامل کمپانی تل‌تیل گیمز در رابطه با کاهش تعداد کارکنان این کمپانی گفته است که «شیوه کاری کمپانی تل‌تیل گیمز در طی سال‌های اخیر تغییرات عظیم و شگرفی را به خود دیده است» و به واسطه ویژگی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی و پیشرفت روز‌ افزون آن، لازم است «این کمپانی نیز تکامل پیدا کند». همچنین وی به این نکته اشاره کرده است که کمپانی تل‌تیل گیمز رویکرد خود را تغییر داده و قصد دارد روی ساخت بازی‌های کمتر توسط یک تیم کوچک‌تر، اما با کیفیت بهتر تمرکز کند.

بازی‌های کمپانی تل‌تیل گیمز در کنار داستان و شخصیت‌پردازی بی‌نظیرشان، همواره به دلیل استفاده از فناوری‌های قدیمی و تاریخ گذشته مورد انتقاد منتقدین و بازیکنان قرار گرفته است. این کمپانی در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است که «از طریق بازسازی و همکاری با شرکای جدید، این کمپانی فرصت استفاده از فن‌آوری‌های اثبات‌شده که نتیجه آن نو‌آوری‌های سریع در محصولات اصلی است و امکان ارائه بازی‌های خود به مخاطبین جدید را به دست خواهد آورد». پیت هاولی در ادامه اضافه کرده است که «من به تمام هنرمندان و نویسندگان با‌استعداد و تمام افرادی که در پیشرفت این کمپانی سهیم بوده‌اند، ادای احترام و اعلام می‌کنم که قطع همکاری با این افراد به هیچ عنوان ارتباطی با کیفیت یا تعهد کاری آن‌ها ندارد».

آنچه که در صحبت پیت هاولی صریحا به آن اشاره نشده، این است که منظور وی از بازی‌های کمتر، کنار گذاشتن بازی‌های اپیزودیک بوده یا کمپانی تل‌تیل گیمز قصد دارد سری‌های در حال ساخت خود را کاهش دهد. این کمپانی در روز سه‌شنبه هفته جاری اپیزود چهارم فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode و اپیزود پنجم بازی Guardians of the Galaxy را منتشر کرد. از پروژه‌های بعدی کمپانی مذکور می‌توان به فصل دوم بازی The Wolf Among Us و فصل پایانی بازی The Walking Dead اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده