نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۹

تسا تامپسون می‌خواهد فیلم والکری را جینا پرینس بایدوود کارگردانی کند

تسا تامپسون، بازیگر نقش شخصیت والکری در فیلم Thor: Ragnarok، علاقمند است جینا پرینس-بایدوود فیلم جداگانه این شخصیت را کارگردانی کند.

جینا پرینس-بایدوود، کارگردان فیلم Silver & Black (نقره‌ای و سیاه) در توییتی از علاقه خود به کارگردانی فیلم جداگانه شخصیت والکری سخن گفته بود و حال تسا تامپسون، بازیگر نقش این شخصیت در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) نیز در پاسخ توییت وی، رضایت خود را از سپردن ساخت این فیلم به جینا پرینس-بایدوود ابراز کرد.

تقریباً دو هفته‌ای می‌شود که فیلم Thor: Ragnarok اکران جهانی خود را آغاز کرده است و این فیلم در سه روز اول اکران خود در آمریکای شمالی به فروش فوق‌العاده ۱۲۱ میلیون دلاری دست پیدا کرده و یکی از فیلم‌های موفق گیشه سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود. این‌طور که به نظر می‌رسد، فیلم جدید کمپانی مارول مورد استقبال منتقدین نیز قرار گرفته است و بسیاری از آن‌ها فیلم ابرقهرمانی و مفرح تایکا وایتیتی را بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول خوانده‌اند. اگر فروش خوب این فیلم همچنان ادامه پیدا کند که امری بعید به نظر نمی‌رسد، می‌توان گفت که جایگاه ایزد آذرخش در دنیای سینمایی مارول تضمین شده است و باید منتظر فیلم‌های بیشتری نیز از شخصیت ثور در آینده باشیم. همچنین چندی پیش در خبرها خواندیم که تایکا وایتیتی از هم‌اکنون نامزد اصلی کارگردانی قسمت چهارم مجموعه ثور است.

البته فیلم Thor: Ragnarok شخصیت‌های جدیدی را نیز معرفی کرده است و این‌طور نیست که همه دنیای ثور و شخصیت‌های جدید آن متعلق به تایکا وایتیتی باشد و باید منتظر خبرهای ساخت فیلم‌های جداگانه شخصیت‌های جدید، توسط کارگردانانی جدید باشیم. پیش از این سینمادوستان با شخصیت‌های ثور، لوکی و هالک آشنا بودند و حال در فیلم جدید علاوه بر این سه شخصیت که پای ثابت دنیای مارول هستند، شخصیت‌هایی همچون استاد بزرگ، هلا و والکری نیز معرفی شده‌اند و بسیاری از کسانی که فیلم Thor: Ragnarok را دیده‌اند بسیار علاقمند به شخصیت‌های جدید شده و استقبال خوبی از آن‌ها داشته‌اند. گویا دو شخصیت استاد بزرگ با بازی جف گلدبلوم و هلا با بازی کیت بلانشت، نقش بسیار مهمی در فیلم جدید دارند و هسته اصلی داستان استوار بر وجود این دو شخصیت بوده که به ترتیب یکی عاملی تهدید‌کننده و دیگری پوچ‌گرایی مطلق است. نقش‌آفرینی تسا تامپسون در نقش شخصیت والکری نیز با استقبال خوبی از سوی طرفداران همراه بوده است و بسیاری از آن‌ها از هم‌اکنون خواستار ساخت فیلم اسپین‌آف این شخصیت جنگجو هستند. البته گویا تنها طرفداران معمولی چنین خواسته‌ای ندارند و جینا پرینس-بایدوود نیز چنین رؤیایی را در سر می‌پروراند. 

Tessa-II

جینا پرینس-بایدوود با تحسین بازی تسا تامپسون در توییتی از علاقه خود برای ساخت فیلم اسپین‌آف این شخصیت سخن گفت و بلافاصله نیز تسا تامپسون پاسخ وی را با توییتی داد و گفت: «آیا تو می‌خواهی این فیلم را کارگردانی کنی؟» و البته یک قلب هم بعد از این سؤال خود گذاشت که رضایتش نسبت به ساخت فیلم جداگانه شخصیت والکری توسط جینا پرینس-بایدوود نشان داده شود.

جینا پرینس-بایدوود پیش از این با کارگردانی فیلم Love & Basketball، مهارت خود را در فیلمسازی نشان داده بود و اگر فیلم Silver & Black نیز موفقیت‌آمیز باشد، آنگاه مارول با خیال آسوده‌تری ساخت فیلم جداگانه شخصیت والکری را به این کارگردان زن خواهد سپرد

طرفداران نیز به این توییت‌ها واکنش نشان داده‌اند و در واقع از این موضوع استقبال کرده‌اند؛ اتفاقی که چندان بعید به نظر نمی‌رسد و شاید کمپانی مارول هم از این موضوع استقبال کند. جینا پرینس-بایدوود قسمت آزمایشی مجموعه تلویزیونی Cloak & Dagger (شنل و خنجر) را کارگردانی کرده است و این دو شخصیت متعلق به کمیک‌های مارول هستند. علاوه بر این، وی در حال حاضر مشغول کار روی فیلم Silver & Black است که این فیلم نیز متعلق به دنیای مارول است. فیلم Silver & Black قرار است بر اساس شخصیت‌های دنیای کامیک مارول که شامل فلیشیا هاردی ملقب به بلک کت و سیلور سیبلینوا ملقب به سیلور سیبل می‌شود، ساخته شود و شاهد ماجراجویی این دو شخصیت در این فیلم خواهیم بود.

جینا پرینس-بایدوود پیش از این با کارگردانی فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال)، مهارت خود را در فیلمسازی نشان داده بود و اگر فیلم Silver & Black نیز موفقیت‌آمیز باشد، آنگاه مارول با خیال آسوده‌تری ساخت فیلم جداگانه شخصیت والکری را به این کارگردان زن خواهد سپرد. فیلم Silver & Black قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. فاز چهارم دنیای سینمایی مارول شخصیت‌های جدید زیادی خواهد داشت و به نظر زن‌ها نقش مهمی را در این بخش ایفا خواهند کرد.

آخرین فیلمی که هم‌اکنون از تسا تامپسون روی پرده سینما قرار دارد، فیلم Thor: Ragnarok است. در فیلم Thor: Ragnarok کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و جیمی الکساندر در نقش سیف به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده