نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

انویدیا از دو کارت گرافیک Titan Xp با طرح جنگ ستارگان رونمایی کرد

انویدیا با نزدیک شدن عرضه بازی Star Wars: Battlefront II از دو کارت گرافیک Titan Xp با طرح جنگ ستارگان رونمایی کرد.

در حالیکه تنها ۱۰ روز به انتشار رسمی بازی Star Wars: Battlefront II باقی مانده است، انویدیا امروز در جدیدترین اخبار سخت افزار از دو کارت گرافیک Titan Xp جدید با طرح جنگ ستارگان برای طرفداران این مجموعه رونمایی کرد.

از نظر ظاهری، هر یک از این دو کارت گرافیک از پنل نوری زیبایی استفاده می‌کنند که طرفداران می‌توانند براساس سلیقه یکی را انتخاب کنند؛ رنگ سبز برای علاقه‌مندان به جدای و البته رنگ قرمز برای افرادی که وابسته به امپراطوری و سمت تاریک نیرو هستند.

علاوه بر این، هر دو کارت گرافیک از طراحی منحصر به فرد خود استفاده می‌کنند و به این ترتیب ظاهر آن‌ها کاملا از یکدیگر متفاوت است؛ کارت گرافیک جدای‌ با طرح نیروهای شورشی بوده و طراحی آن مشابه با تجهیزات جنگی آسیب دیده و دسته دومی است که این نیروها برای مبارزه با امپراطوری استفاده می‌کنند، در سمت دیگر، کارت گرافیک سیت‌ها با طرح نیروهای امپراطوری بوده و ظاهری پیشرفته و تمیز دارد که نشات گرفته از طبیعت سازمان یافته امپراطوری است.

درست مانند مدل استاندارد کارت گرافیک Titan Xp، این دو مدل هم از ۳۸۴۰ هسته کودا استفاده می‌کند که در فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. همچنین این کارت گرافیک‌ها مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه VRAM از نوع GDDR5X هستند که در سرعت ۱۱.۴ گیگابایت در ثانیه فعالیت می‌کنند.

در حال حاضر، کارت گرافیک‌های Nvidia Titan Xp Collector’s Edition به قیمت ۱۲۰۰ دلار به فروش می‌رسند. با خرید هر کارت گرافیک، یک نشان فلزی تولید شده به روش شکل‌دهی الکتریکی هم دریافت می‌کنید که با توجه به نوع کارت گرافیکی که خریداری کرده‌اید، نقش متفاوتی روی آن حک شده است. علاوه بر این، تاریخ عرضه این کارت گرافیک مصادف با ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) بوده و به عبارتی هم‌زمان با بازی Star Wars: Battlefront II عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از این کارت‌ها و تصاویر آن‌ها را مشاهده کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده