// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰

پیام تبریک طعنه آمیز پلی استیشن ایتالیا برای عرضه ایکس باکس وان ایکس

ایتالیایی‌ها به کمدین‌های مادرزادی معروف هستند و به نظر می‌رسد که پلی‌استیشن ایتالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، دیروز زمان عرضه جهانی کنسول ایکس باکس وان ایکس بود. به همین مناسبت، اعضای شعبه‌ی ایتالیای کمپانی سونی کمی شوخ‌طبعی به خرج داده‌اند و با روشی متفاوت عرضه‌ی کنسول توسط رقیب‌شان را تبریک گفته‌اند. عکس‌ منتشر شده توسط اکانت توییتر پلی‌استیشن ایتالیا را در زیر مشاهده می‌کنید:

Welcome Xbox One X !

این اولین بار نیست که پلی استیشن ایتالیا با عرضه‌ی یک کنسول شوخی می‌کند و قبلا نیز همین کار را هنگام عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ انجام داده بود. در بین رقابت‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن، این شوخی‌ها بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسند؛ چرا که توهینی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود و علاوه بر این باعث بهتر شدن تصویر ذهنی پلی‌استیشن نزد طرفداران می‌شوند. به هر حال قطعا راه‌های بسیار بدتری نیز برای شوخی کردن با رقیب‌های خود وجود دارد.

از دیگر اخبار بازی می‌توان به اعلام جزئیات آپدیت‌ گرافیکی بازی‌های بتسدا برای ایکس‌باکس وان ایکس و انتشار آپدیت 4K بازی Wolfenstein 2 برای این کنسول اشاره کرد.

شعبه‌ی ایتالیای پلی‌استیشن تنها شعبه از مجموعه‌ی پلی‌استیشن است که به این شوخی‌ها معروف است. نظر خود را درباره‌ی این موضوع با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده