نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تهیه‌کننده سری بازی‌ های NieR از آینده‌ این مجموعه می‌گوید

یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده سری بازی‌های NieR در آخرین شماره از مجله ژاپنی دنگکی پلی‌استیشن صحبت‌هایی را در خصوص آینده‌ی این مجموعه ارائه کرد.

بازی NieR: Automata یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی برای طرفداران بازی‌های ژاپنی و اکشن نقش‌آفرینی بود که پس از انتشار هم توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و هم با استقبال خوب بازیکنان روبه‌رو شد. با موفقیت این بازی طرفداران زیادی بی‌صبرانه در پی مشخص شدن آینده‌ی این مجموعه هستند و حال مطابق جدیدترین اخبار بازی، یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده سری بازی‌های NieR در پاسخ به سوال مجله ژاپنی دنگکی پلی‌استیشن راجع به توسعه‌ی این مجموعه در آینده صحبت‌هایی را ارائه کرده است.

سایتو در مورد وضعیت آینده‌ی مجموعه بازی‌های NieR توضیح داد:

ما در حال آماده‌سازی شرایط برای ساخت یک بازی هستیم و این مورد را می‌توان از خبر استخدام طراح سناریو متوجه شد و امیدوارم که برای آن مشتاق باشید.

سایتو در رابطه با حضور خالق بازی NieR: Automata یعنی یوکو تارو در ساخت بازی جدید آنها اذعان داشت:

او در این پروژه حضور خواهد داشت. من دوست دارم که به این موضوع باور داشته باشم (می‌خندد). یوکو می‌گوید هر کاری را برای به دست آوردن پول انجام می‌دهد ولی هیچ‌کس همانند او کاری را برای پول انجام نمی‌دهد. او فقط کاری را انجام می‌دهد که می‌خواهد. بنابراین من با صراحت می‌گویم که تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا کاری را به او محول کنم که او خواهان انجام آن نیست و در نهایت نتیجه‌ی کار چیزی باشد که من می‌خواهم (می‌خندد).

در حال حاضر بازی NieR: Automata در PS4 و کامپیوتر در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده