نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

احتمالا فیلم Flashpoint قرار است کار تولید خود را به زودی آغاز کند

اخیرا اعلام شده بود که کمپانی برادران وارنر برای ادامه پروژه تولید فیلم Flashpoint منتظر بازخوردهای فیلم Justice League است اما مثل اینکه این کار به زودی انجام خواهد شد.

درست اوایل همین ماه جاری بود که شایعه‌ای مطرح شد که ادعا می‌کرد تولید یکی از آثار اختصاصی و مستقل جدید کمپانی دی سی که داستان آن با محوریت شخصیت فلش بوده و Flashpoint (فلش پوینت) نام دارد، فعلا متوقف و تعطیل شده است. براساس این گزارشات به نظر می‌رسید که استودیو سازنده این آثار فعلا منتظر است تا ببیند که فیلم Justice League (لیگ عدالت) با بازی ازرا میلر در قالب فلش، چه عملکردی در باکس آفیس و فروش داشته و چه بازخوردهایی نسبت به آن مطرح می‌شود تا براساس همین بازخوردها کمپانی ببیند که آیا بهتر است پروژه را به طور کل تعطیل کند یا تولید را ادامه دهد. با این حال، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند کمپانی برادران وارنر و عوامل تولید به نظر کم کم در حال نزدیک شدن به آغاز رسمی پروژه تولید فیلم فلش پوینت هستند.

بن فریتز نویسنده و گزارشگر سایت خبری وال استریت ژورنال اخیرا مطلبی را درباره فیلم لیگ عدالت نوشت و در حساب کاربری رسمی خود در توییتر قرار داد و مدتی بعد جزئیات بیشتری را به آن اضافه کرد. فریتز در این توییت اینگونه عنوان کرد:

رئیس و مسئول رسمی کمپانی Warner Pictures توبی امریچ اخیرا اعلام کرده که «ما خیلی به انتخاب و انتصاب یک فرد خوب برای کارگردانی فیلم Flashpoint نزدیک شده‌ایم» و ما امیدواریم که این موضوع به معنی این باشد که آنها خیلی زود مراحل تولید این اثر را به طور رسمی از سر می‌گیرند.

Flash in Justice League

همانند آثار دیگر، فیلم Flashpoint هم به نوبه خود در طی چند سال اخیر، در روند پروژه تولیدی خود به مشکلات و موانع خیلی زیادی برخورده است. این فیلم در ابتدا در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود و قرار بود به کارگردانی سث گراهام اسمیت تقریبا از حول و حوش همان زمان کار تولیدی خود را آغاز کند. تقریبا در ماه می سال ۲۰۱۶ بود که گراهام اسمیت پروژه تولید فیلم فلش پوینت را ترک کرد. سث گراهام اسمیت دلیل ترک خود را «اختلاف نظرهای خلاقانه» مطرح کرد که چندی بعد فرد دیگری به نام ریک فامیوییوا به کارگردانی این اثر منتصب شد. اما جالب است بدانید که موضوع تنها به همینجا ختم نشد و بعد از مدت خیلی کوتاهی ریک فامیوییوا هم درست به همان دلیلی که اسمیت مطرح کرده بود، این پروژه را ترک کرد. بعد از این مسائل، کمپانی برادران وارنر جوبی هارولد را استخدام کرد که فیلمنامه فیلم فلش پوینت را به طور کل دوباره نویسی کند.

عنوان فلش پوینت که برای این اثر در نظر گرفته شده بود، در مراسم کامیک کان که در ماه جولای سال جاری و در شهر سن دیگو برگزار شده بود رسمی و تایید شد. این نام به نوعی به اتفاقات و داستان کتاب کامیک فلش که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود اشاره می‌کند؛ در داستان این کتاب، بری آلن یا همان فلش در دنیایی قرار می‌گیرد که نسبت به دنیای واقعی و اصلی داستان خود کاملا متفاوت است و می‌توان گفت که هیچ شباهتی ندارد. بری سفری در زمان انجام می‌دهد و این بار به گذشته باز می‌گردد تا بتواند مادرش را از قتل ناگهانی‌اش نجات دهد و با انجام همین یک کار که فکر می‌کرد فقط زندگی خودش را تغییر می‌دهد، خط زمانی که دنیای دی سی به همراه تمامی قهرمان‌ها و شروران آن را دستخوش تغییرات می‌کند و باعث رخ دادن اتفاقات کاملا متفاوتی می‌شود. 

همچنین در پایان لازم به ذکر است که جدیدترین پروژه کمپانی و دنیای سینمایی دی سی یعنی فیلم Justice League (لیگ عدالت) برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) سال جاری برنامه ریزی شده است. فیلم لیگ عدالت داستان این تیم را که متشکل از ابرقهرمانانی مانند بتمن (با بازی بن افلک)، واندر وومن (با بازی گل گدوت)، آکوامن (با بازی جیسون موموآ)، فلش (با بازی ازرا میلر) و سایبورگ (ری فیشر) است حکایت می‌کند که برای نجات دنیا از دست ابرشروران، تیمی را با یکدیگر تشکیل داه‌اند. بعد از آن و در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ هم ما شاهد فیلم مستقل و اختصاصی شخصیت آکوامن هستیم که در آن جیسون موموآ با آمبر هرد هم‌بازی خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده