نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

قسمت سوم فصل هشتم سریال The Walking Dead رکورد دریافت ضعیف ترین نمرات را شکست

طبق آماری که وب‌سایت راتن تومیتوز منتشر کرده، قسمت سوم فصل هشتم سریال The Walking Dead رکورد دریافت پایین‌ترین نمرات این مجموعه را شکسته است.

در حال حاضر فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) از شبکه AMC به روی آنتن می‌رود و تاکنون سه قسمت از فصل هشتم این سریال منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طبق اطلاعات و نقدهایی که وب‌سایت راتن تومیتوز منتشر کرده، قسمت سوم فصل هشتم سریال The Walking Dead که هیولاها (Monsters) نام دارد، رکورد دریافت ضعیف‌ترین نمرات و نقدهای این مجموعه را در این وب‌سایت شکسته است. طبق خبری که وب‌سایت فوربس منتشر کرده، در طول هشت سالی که سریال The Walking Dead از شبکه AMC در حال پخش بوده است، دریافت این نمرات بی‌سابقه بوده و بدین ترتیب این قسمت لقب ضعیف‌ترین قسمت این مجموعه از نگاه منتقدین در راتن تومیتوز را دریافت کرد.

طبق این آمار، قسمت سوم فصل هشتم سریال The Walking Dead تنها ۵۲ درصد نمره مثبت دریافت کرده و میانگین نمره ۶.۰۱ تگ راتن را از این وب‌سایت دریافت کرده است. در مقایسه با قسمت سوم فصل‌های گذشته، قسمت سوم فصل سوم که Walk With Me نام دارد، بهترین عملکرد را داشته و توانسته نقدهای ۱۰۰ درصد مثبت را از منتقدان دریافت کند. پیش از این، قسمت سوم فصل هفتم سریال The Walking Dead که The Cell نام دارد، با ۷۶ درصد نقد مثبت، ضعیف‌ترین قسمت در بین سومین قسمت‌های هر فصل این مجموعه بوده است. با این حال، اگر قسمت سوم فصل هشتم این سریال بخواهد میانگین نقدهای خود را از راتن به فرش تغییر دهد، باید میانگین نقدهای مثبت آن تا ۶۴ درصد افزایش پیدا کند که کمی بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد.

The Walking Dead Season 8

هفته گذشته قسمت دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead که نام The Damned داشت، منتشر شد که تنها ۸.۹۲ میلیون نفر بیننده این قسمت را تماشا کردند و رکورد کم بیننده‌ترین قسمت این سریال را در پنج سال گذشته و از زمان انتشار آخرین قسمت فصل دوم این سریال، شکست. به نظر می‌رسد که اگر تغییری در روند فصل هشتم سریال The Walking Dead حاصل نشود، این سریال آمارهای ضعیف‌تری را به نام خود ثبت خواهد کرد. با این حال، جاش ساپان، رئیس شبکه ABC اعتقاد دارد که سریال The Walking Dead می‌تواند برای چند سال آینده همچنان ادامه داشته باشد. 

کار ساخت فصل هشتم سریال The Walking Dead مانند فصل‌های گذشته بر عهده اسکات ام. گیمپل بوده است. این سریال بر اساس کامیک‌های مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود. اندرو لینکولن، نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید، جفری دین مورگان، لورن کوهن، چندلر ریگز، لنی جیمز، آلانا مسترسون، جاش مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، راس مارکاند، آستین آملیو، تام پین، زاندر برکلی، کاری پیتون، استیون آگ، پولیانا مک‌اینتاش و کیتلین نیکون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت چهارم فصل هشتم سریال The Walking Dead که Some Guy نام دارد، روز یکشنبه هفته آینده از شبکه AMC منتشر خواهد شد. شما می‌توانید ویدیوی پیش نمایش این قسمت را در اینجا تماشا کنید.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده