نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

احتمالا شخصیت بلک آدام در فیلم Suicide Squad 2 معرفی خواهد شد

به‌تازگی مشخص شده که به احتمال خیلی زیاد، دواین جانسون ملقب به راک، در نقش بلک آدام دشمن شزم در فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری 2) معرفی خواهد شد.

چندی پیش دواین جانسون ملقب به راک، در مصاحبه‌ها و گفتگوهای کوتاه مختلف خود عنوان کرده بود که سورپرایزهای زیاد و متنوعی برای شخصیت بلک آدام وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند شخصیت بلک آدام قرار است برای اولین بار در فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری 2) حضور داشته و علاوه بر معارفه این کاراکتر، جانسون به ایفای این نقش هم خواهد پرداخت.

ما پیش‌تر و براساس گزارشات مختلف باخبر شدیم که بلک آدام قرار نیست در فیلم Shazam (شزم) نقش دشمن شخصیت اصلی و آنتاگونیست اصلی داستان را داشته باشد که همین باعث می‌شد تا طرفداران به این باور برسند که این شخصیت در این اثر حضور نداشته و دواین جانسون تا فیلم اختصاصی و مستقل خود این کاراکتر، قرار نیست بلک آدام را به روی پرده سینماها بیاورد که خیلی افراد هم از بابت این موضوع ناراضی بودند. اما به‌تازگی خبری منتشر شده که نشان می‌دهد که راک، ممکن است خیلی زودتر از آنچه همه تصورش را می‌کردند کاراکتر بلک آدام را معرفی کرده و برای اولین بار به روی پرده سینماها بیاورد.

براساس خبر جدیدی که سایت خبری The Wrap منتشر کرده است، برنامه سازندگان و استودیو دست اندر کار این است که این شخصیت را خیلی زودتر از آنچه مردم انتظارش را داشتند و در فیلم جوخه انتحاری 2 معرفی کرده و به روی پرده ببرند.

قسمت اول فیلم Suicide Squad سال گذشته توسط دیوید آیر ساخته و در سینماها اکران شد و علی رغم اینکه از طرف منتقدان و طرفداران انتقاد بسیار زیادی به آن وارد شد اما برای سازندگان و تیم تولید بسیار سودمند و پردرآمد بود. حال در قسمت دوم فیلم جوخه انتحاری این تیم ابرشروران که در قسمت اول تشکیل تیم داده بودند، وظیفه دارند که به کمک هم یک «سلاح کشتار جمعی» را ردیابی و تعقیب کنند. بعد از جستجوی بسیار آنها به موجود فوق‌العاده خطرناک و قوی‌ای برمی‌خورند که ظاهرا با نام «بلک آدام» شناخته می‌شود. 

همانند خبرهای خیلی زیادی که قبلا منتشر شده بود و برخی اوقات تایید رسمی هم نمی‌شد، با این گزارش هم فعلا باید همانند یک شایعه برخورد کنیم. حال علی رغم اینکه این خبر توسط سایت خبری The Wrap منتشر شده و این منبع معمولا خبر اشتباهی را منتشر نمی‌کند اما باز هم نباید اعتمادی کرد و بهتر است تا قطعی و رسمی شدن ماجرا صبر کنیم.

کارگردانی فیلم جوخه انتحاری 2 را گاوین اوکانر کارگردان فیلم The Accountant (حسابدار) برعهده دارد. تا به این لحظه هنوز هیچ جزئیات و اطلاعات مشخصی از فیلمنامه و اعضای تیم بازیگری منتشر نشده است اما طبق معمول همیشه انتظار می‌رود که مارگو رابی بار دیگر در این اثر به ایفای نقش هارلی کویین بپردازد. از طرف دیگر هم جرد لتو هنوز حضور خود در این فیلم برای ایفای نقش جوکر را تایید نکرده و مشخص نیست که آیا او هم حضور دارد یا خیر. با این حال او در مصاحبه‌ اخیر خود ادعا کرده که هنوز به این شخصیت تعهد دارد پس به احتمال زیاد ما او را هم بار دیگر در قالب نقش جوکر خواهیم دید. از آنجایی که فیلم جوخه انتحاری 2 کار فیلمبرداری خود را از ماه مارس سال ۲۰۱۸ آغاز می‌کند، پس انتظار می‌رود که این اثر زودتر از فیلم فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) و همچنین اسپین آف اختصاصی Joker/Harley Quinn (جوکر/هارلی کویین) پرونده‌اش بسته شده و به روی پرده نقره‌ای سینماها برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده