// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

تریلر روز عرضه بازی Nioh: Complete Edition برای کامپیوتر

در جریان تریلر روز عرضه بازی Nioh: Complete Edition، صحنه‌های سینمایی این بازی به تصویر کشیده می‌شوند.

پس از گذشت ۹ ماه بالاخره استودیو تیم نینجا و کمپانی کوئی تکمو، سازنده و ناشر بازی Nioh، این بازی تحسین‌شده را روی پلتفرم پی سی عرضه کردند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیوی روز عرضه این بازی نیز منتشر شده است که در جریان آن، شاهد صحنه‌هایی سینمایی از بازی Nioh: Complete Edition هستیم.

کاربرانی که بازی Nioh: Complete Edition را روی پی‌سی خریداری کنند، یک کلاه‌خود جنگی به نام Dharmachakra Kabuto را دریافت خواهند کرد. همچنین این نسخه شامل سه بسته الحاقی بازی به نام Dragon of the North ،Defiant Honor و Bloodshed’s End خواهد بود که در جریان ویدیوی روز عرضه بازی نیز شاهد صحنه‌هایی از دشمنان و شخصیت‌های این بسته‌های الحاقی هستیم. از طرفی زمانی که بازی را تمام کنید، یک حالت جدید به نام Abyss در دسترس قرار خواهد گرفت که شما را وارد سیاه‌چال‌های مختلف می‌کند و در موج‌های متعددی باید با دشمنان و باس‌های نفس‌گیر بازی مبارزه و در پایان آیتم‌های ارزشمندی را دریافت کنید.

گفتنی است که بازی Nioh: Complete Edition همانند بازی اصلی روی پلی استیشن 4، دارای حالت‌های بصری مختلفی است. اگر می‌خواهید بازی شما روی ۶۰ فریم بر ثانیه ثابت باشد، حالت Action Mode را انتخاب کنید و در غیر این صورت، اگر دارای کامپیوتری هستید که رزولوشن 4K UHD را به‌راحتی پشتیبانی می‌کند، حالت بصری بازی را روی Movie Mode بگذارید و از جزئیات گرافیکی بالای بازی Nioh لذت ببرید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی روز عرضه بازی Nioh: Complete Edition روی پی‌سی را در زومجی تماشا کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۴۹.۹۹ دلار این بازی را خریداری کنند.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده