نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

جزئیات آپدیت ایکس‌باکس وان ایکس بازی World of Tanks مشخص شد

استودیو وارگیمینگ اعلام کرد که بروزرسانی جدید بازی World of Tanks قابلیت اجرای این بازی با رزولوشن 4K و دیگر پیشرفت‌های گرافیکی را روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس فراهم می‌سازد.

استودیو وارگیمینگ به مناسبت عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اعلام کرد که بروزرسانی جدید بازی World of Tanks امکان اجرای آن روی این کنسول را فراهم کرده است و هم‌اکنون بازیکنان می‌توانند این بازی را با رزولوشن 4K و دیگر بهبودهای گرافیکی تجربه کنند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی و بر اساس اعلام ناشر بازی World of Tanks، این «بزرگترین جهش گرافیکی» بازی است و بروزرسانی جدید پشتیبانی از قابلیت HDR، افزایش دورنماهای بازی (Draw Distance)، بهبود کیفیت سایه‌ها و کاهش زمان بارگذاری را به همراه می‌آورد. علاوه بر این، بازی World of Tanks به لطف قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) در تمامی کنسول‌های ایکس‌باکس (از ایکس‌باکس وان ایکس گرفته تا ایکس‌باکس 360) قابل بازی است.  

World of Tanks

تی‌جی واگنر، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی در استودیو وارگیمینگ شیکاگو-بالتیمور در آخرین بیانیه‌ی خود در این خصوص اظهار داشت:

ما مفتخریم که بازی World of Tanks یکی از بازی‌های زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به حساب می‌آید. قابلیت‌های جدید این کنسول ما را در ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر به مخاطبین یاری می‌کند و باعث می‌شود که این بازی بهتر از همیشه به نظر برسد. تیم ما تمام تلاش خود را برای ارتقاء همه‌ی جنبه‌های بازی به کار گرفته است و ما در پی تکامل این بازی در کلیه‌ی پلتفرم‌ها هستیم تا بهترین تجربه‌ی یک بازی تانک محور را ارائه کنیم.

بازیکنان جدید به مناسبت این بروزرسانی می‌توانند یک بسته‌ی World of Tanks X Edition Starter Kit را به صورت رایگان دریافت کنند که شامل تانک American Tier II T1E6-X1 Light Tank، یک دسته ۱۰۰ درصد آموزش دیده، یک جایگاه گاراژ رایگان و ۳ روز زمان پریمیوم است. همچنین استودیو وارگیمینگ باندل ویژه‌ی ایکس‌باکس اسکورپیو را نیز برای بازی در نظر گرفته است که مواردی نظیر کوپن سفارشی‌سازی خدمه، زمان پریمیوم، افزایش میزان ایکس‌پی و تانک M56 Scorpion American Tier VII را شامل می‌شود.

شما می‌توانید آخرین تریلر بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آنها با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده