نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

نسخه جدید بازی Hitman در دست ساخت است

استودیو آی‌اُ اینتراکتیو تایید کرد که نسخه جدیدی از بازی Hitman در دست ساخت است. 

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک مخفی‌کاری، سری Hitman است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۰ عرضه شد و توانست مامور ۴۷ را به عنوان کاراکتری محبوب به گیمر‌ها معرفی کند. آخرین نسخه این مجموعه، با نام Hitman سال گذشته به شکلی اپیزودیک منتشر شد و امروز هم نسخه Game of the Year آن منتشر شده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده این سری یعنی آی‌اُ اینتراکتیو، تایید کرده که نسخه جدید هیتمن در دست ساخت است. 

هاکان آبراک، رییس این استودیو، با انتشار پستی در این مورد گفت:

نسخه بعدی Hitman در دست ساخت بوده و پیشرفت خیلی خوبی هم داشته است. این بازی یک سری ویژگی‌های جدید و بسیار جذاب خواهد داشت که برخی از آن‌ها، برای اولین بار در نسخه‌ای از هیتمن استفاده شده‌اند. البته تا سال ۲۰۱۸ توضیح دیگری در مورد این بازی ارائه نخواهیم کرد. 

آبراک همچنین در ادامه توضیحاتش اطلاعاتی در مورد شرایط کلی استودیو IO Interactive ارائه کرد:

پنج ماه پیش ما اعلام کردیم که از این پس به عنوان یک استودیو مستقل فعالیت خواهیم کرد. از آن پس تا به امروز تصمیم گرفتم کار‌هایمان را در سکوت خبری پیش ببریم چرا که باید مسائل متعددی را مدیریت می‌کردیم. در این مدت با چالش‌های مختلفی رو‌به‌رو شدیم اما در عین حال شاهد اتفاقات جالبی نیز بودیم چرا که در نهایت توانسته‌ایم بنیان‌های شروعی تازه را پی‌ریزی کنیم. اما امروز روز خوبی برای به اشتراک گذاری اطلاعات با شما کاربران است چرا که اخیرا تعداد کاربران بازی هیتمن از مرز ۷ میلیون نفر عبور کرده و از طرفی دیگر، امروز روز انتشار نسخه Game of the Year بازی است. 

همچنین دوست دارم از تمامی شما کاربران عزیز بابت حمایت‌هایی که از بازی در گذاشته داشتید یا در آینده خواهید داشت تشکر کنم. حمایت‌های شما باعث خواهد شد تا بتوانیم به عنوان یک استودیو مستقل به فعالیت‌مان ادامه بدهیم و بازی‌های بهتری برای شما به ارمغان بیاوریم. 

نسخه Game of the Year بازی Hitman شامل فصل اول به صورت کامل به‌علاوه کمپین چهار مرحله‌ای Patient Zero، سه Escalation Contracts، سه اسلحه، سه لباس و ۴۰ چالش جدید می‌شود. افرادی که فصل اول بازی را خریداری کرده باشند، با پرداخت تقریبا ۲۰ دلار می‌توانید به محتویات نسخه Game of the Year دسترسی داشته باشید و در غیر این صورت، این نسخه را در حال حاضر با ۲۰ درصد تخفیف می‌توانید به قیمت ۶۱.۵ دلار خریداری کنید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده