نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵

انتشار تیزر تبلیغاتی قسمت چهارم فصل هشتم سریال The Walking Dead

شبکه AMC تیزر تبلیغاتی و یک ویدیو کوتاه از قسمت چهارم فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است اتفاقات و داستان قسمت سوم و چهارم فصل هشتم سریال The Walking Dead را برای شما فاش کند.

یکشنبه شب این هفته، قسمت سوم فصل هشتم سریال The Walking Dead از شبکه AMC به‌روی آنتن رفت و حال این شبکه تیزر تبلیغاتی قسمت چهارم فصل هشتم این سریال را منتشر کرده است. در این تیزر کوتاه، بخش‌هایی از این قسمت و اتفاقاتی را که قرار است در آن مشاهده کنیم، نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، یک ویدیو کوتاه نیز از این قسمت منتشر شده که در آن کارول وارد محلی می‌شود که سلاح جدید ناجی‌ها در آن قرار دارد و با استفاده از آن در قسمت گذشته به نیروهای کینگدام شروع به تیراندازی کردند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر و ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

قسمت چهارم فصل هشتم سریال The Walking Dead که Some Guy نام دارد، روز یکشنبه هفته آینده از شبکه AMC منتشر خواهد شد. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از این قسمت:

ناجی‌ها دارای یک سلاح جدید و بسیار قدرتمند در زردخانه خود هستند که یک مانع بزرگ برای ریک و گروهش است. با این حال، مبارزه بین نیروهای ریک و نیروهای نیگان همچنان ادامه خواهد داشت.

کار ساخت فصل هشتم سریال The Walking Dead مانند فصل‌های گذشته بر عهده اسکات ام. گیمپل بوده است. این سریال براساس کامیک‌های مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود. اندرو لینکولن، نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید، جفری دین مورگان، لورن کوهن، چندلر ریگز، لنی جیمز، آلانا مسترسون، جاش مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، راس مارکاند، آستین آملیو، تام پین، زاندر برکلی، کاری پیتون، استیون آگ، پولیانا مک‌اینتاش و کیتلین نیکون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده