// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Legrand Legacy: Tale of the Fatebounds برای کنسول‌ ها نیز تایید شد

بازی نقش‌ آفرینی Legrand Legacy: Tale of the Fatebounds برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سمی‌سافت (Semisoft) اعلام کرد که پروژه نقش‌آفرینی کلاسیک و ماجراجویی آنها یعنی بازی Legrand Legacy: Tale of the Fatebounds برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود. گفتنی است که نسخه پی سی این بازی پیش‌تر تایید شده بود.

این خبر پس از آن منتشر شد که استودیوی سازنده به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان رسمی شناخته شد. اما با این حال سازندگان اعلام کردند که قصد دارند بیشتر روی نسخه پی سی این بازی تمرکز کنند تا بتوانند آن را در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر کنند. با توجه به تعداد نفرات تیم توسعه دهنده و مقدار کاری که سازندگان از معرفی این بازی تا به حال انجام داده‌اند به نظر می‌رسد که نسخه کنسولی این بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر می‌شود.

وقایع بازی Legrand Legacy در دنیایی به نام Legrand اتفاق می‌افتد که دو پادشاهی مختلف یعنی Fandor و Altea با یکدیگر جنگی را آغاز می‌کنند. بازیکنان در این بازی در جایگاه کاراکتری با نام Finn حضور پیدا می‌کنند که گویا از بیماری‌های روحی رنج می‌برد. وی پس از مدتی متوجه می‌شود که  قدرت پنهانی در اعماق وجود آن جای دارد که تا به حال از آن بی‌خبر بوده است.

سیستم مبارزات این بازی در سبک نوبتی طراحی شده است و در طی مبارازات کاربران با وارد کردن ضربات خود در زمان معینی که بازی مشخص می‌کند، به دشمنان خود آسیب وارد می‌کنند. این سبک در بازی‌هایی همچون Legend of Dragoon دیده می‌شود. از دیگر محتویات این بازی می‌توان به بخش مبارزه‌ای با سبک تاکتیکی، بازی‌های ماهیگیری و دنیای بزرگ برای کاوش، اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Legrand Legacy: Tale of the Fatebounds را که پیش‌تر منتشر شده است، تماشا و دانلود کنید.

|  | 

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده